Reklama

Reklama

Spravedlnost pro mou dceru

  • Francie Au nom de ma fille (více)
Trailer 1

VOD (1)

V červenci roku 1982 dostává André Bamberski zprávu o smrti své čtrnáctileté dcery Kalinky. Dívka trávila prázdniny v Německu u matky a jejího nového manžela doktora Krombacha. Brzy vyjdou najevo podezřelé okolnosti její smrti. Chování doktora Dietera Krombacha i podivná pitva vyvolávají řadu otázek. André Bamberski je přesvědčen o Krombachově vině. Začíná zápas o jeho usvědčení, který bude trvat 27 let a stane se jediným smyslem otcova života. (Bohemia MP)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (64)

dr.fish 

všechny recenze uživatele

Ztráta dcery, pátrání po příčinách, snaha dostat pachatele před soud. Přes 30 let života ztraceného i naplněného, to podle toho, jak se kdo na problém dívá. Daniel Auteuil je pro roli posedlého otce jako stvořený a jde za svým cílem neohroženě. Je postupem času označen za podivína až blázna. Každý by to vzdal, ale on ne. Rozhodně film pro zamyšlení. 75% ()

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Je obrovská škoda, keď tvorcovia disponujúci v rukách tak neuveriteľne silnými kartami, "odbijú" takúto "wrong story" nejakou slabšou hodinkou a pól, miesto toho, aby po emocionálnej stránke, zašli viac do hĺbky. Ja sa absolútne nesťažujem (!!), lebo "Au nom de ma fille" dokáže pomerne slušne "rozhnevať" či znechutiť, no mám dojem, že sa zo samotného, veľmi, veľmi smutného príbehu, dalo predsa len vyťažiť viac. Na "neprávo", páchané na hocijakom človeku, by sa totiž v žiadnom prípade nemalo zabúdať. Ba práve naopak ... ()

Reklama

luka4615 

všechny recenze uživatele

Au nom de ma fille má silné příběhové podhoubí, který je brilantně rozvedeno do několika časových mezidobí, v nichž sledujeme zoufalý boj otce proti justičnímu systému. Po celou stopáž filmu se frustrace postavy s mimikrami výborného Daniela Auteuilho "vypalují" skrze obraz přímo do Vás, což má za následek téměř perfektní ponoření do tohoto depresivního děje. Jedinými atributy, které tedy mohu snímku Au nom de ma fille vytknout, obsahují pár hluchých míst a fakt, že z tohoto příběhu by se dalo vykřesat ještě o kousek více dramatických linií, což by klidně mohlo být i na delší stopáži. Až na tyto drobné detaily jsem navýsost spokojen. Skvělá práce! ()

misterz 

všechny recenze uživatele

Veľmi silný námet, navyše podľa skutočnej udalosti, no žiaľ po dramatickej stránke mi to prišlo dosť odbité. Je tu napríklad plno nelogickostí, ktoré súvisia s vekom hlavnej postavy a tých pocitov plynúcich z jednotlivých situácií som tiež čakal viac. Viac-menej to bolo celé o doťahovaní sa s právnikmi, písaní listov, šoférovaní nešťastného otca.... Tých naozaj zaujímavých a emotívne vyhranených dramatických scén tu bolo len pár. Kto chce naozaj vidieť ako funguje nespravodlivosť na francúzskom súde a popritom sa aj zdravo naštvať, tak nech si pozrie snímok Obvinený (2011), ktorý je v tomto smere jednoznačne najlepší. Lepší priemer. 65/100 ()

Anderton 

všechny recenze uživatele

Áno, toto je typ filmov, aké sa musia neustále nakrúcať a pre ktoré bol vlastne celuloid vyrobený. To bez ohľadu na ich objektívnu kvalitu, pretože obsah tu zohráva rozhodujúcu úlohu. Je potom škoda, že ak nejaký scenárista vyhrabe podobný prípad z nejakého archívu, tak nevznikne aj skutočne dokonalý film. Spravodlivosť má sotva hodinu a pol a dovolím si povedať, že pri takýchto obrovských časových skokoch je to dosť málo a kľudne by som zvládol aj ďalšiu hodinu, ktorá by viacero vecí viac objasnila, pretože film je veľmi skratkovitý a mohol o európskej byrokracii toho povedať ešte viac. Takto kriticky sme nemali nemecké, a ďalej francúzske a aj rakúske, orgány vykreslené snáď nikde okrem diel z DSV, ale tak hodili francúzskym filmárom rukavicu. Holt sme si rovní a rovnejší a na tom sa bohužiaľ asi nikdy nič nezmení. Ale ani na tom, že najväčšou zbraňou pravdy je čas. ()

Galerie (23)

Zajímavosti (7)

  • Natáčení, které začalo 20. října 2014, se uskutečnilo částečně v Pau ve Francii. Daniel Auteuil se při této příležitosti setkal s André Bamberski, jehož postavu ztělesňuje ve filmu. (bianci)
  • Daniel Auteuil priznal, že po stretnutí so skutočným Bamberskim pociťoval určité obavy a zodpovednosť, vzhľadom na intenzívny a osobný charakter príbehu. Napriek počiatočným zaváhaniam dostal Auteuil od Bamberského pochvalu za stvárnenie jeho roly. (Arsenal83)
  • Auteuil zdôraznil, že režisér Vincent Garenq mu dal slobodu interpretovať rolu, čo mu umožnilo vniesť do postavy svoju intuíciu a hĺbku. (Arsenal83)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno