Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)

(více)

Videa (4)

Trailer 1

Recenze (242)

Lolita 

všechny recenze uživatele

Petra Hřebíčková stále v té samé roli, Táňa Wilhelmová... v určitým věku se asi holt ženská musí rozhodnout, jestli ksicht nebo prdel a Táňa se rozhodla, že radši bude v plavkách vypadat jak smeták obalený šňůrkami, zato v ksichtě o minimálně deset let starší, než ve skutečnosti je, a promenádovat se v otřesných modelech ála "ezoterická uklízečka". Eliška Balzerová je krásným příkladem otřesných paruk v české filmové a seriálové produkci, nicméně ona jediná společně s dětskou herečkou mi alespoň tolik nevadily. Mužští hrdinové naprosto otřesně nadabovaní do češtiny. Příběh se snaží být vtipný (dějová linka okolo Táni) a romantický a dramatický zároveň (dějová linka okolo Petry) ale není dotažený a vlastně ani dobrý ani v jednom, v obou je naopak tak absurdní přehnaný, že jak v rádoby humorných scénách tak v těch dramatických navozuje divákovi pocit trapnosti. Abych taky byla pozitivní, titulní písnička je fajn. ()

-bad-mad-wolf- 

všechny recenze uživatele

Jako když vám do kolektivu přijde takový ten podezřelý týpek, působící inteligentním dojmem, ovšem když už mluví, plácá převážně voloviny. Voloviny, které dělají idiota z něj i z vás - přičemž nevíte, zda je opravdu takový idiotem, nebo jako idiot jen mluví, protože za idiota považuje vás. Příliš osobní známost s ním samozřejmě navazovat nechcete - a s tímhle filmem taky ne. Je chvílemi hrůzostrašně příšerný, chvílemi naopak solidně působivý, ve sdělení nepřesvědčivý a často snesitelný spíše jen proto, že jsou v něm kvalitní herci v bizarně ztvárněných situacích. ()

Reklama

silentname 

všechny recenze uživatele

Vyzerá to, že kombo Ferencová a Urbaníková sa posúvajú postupne o jeden šteblík vyššie, než naposledy. Znamená to, že je "Příliš Osobní Známost" v skutočnosti dobrý film? Nemyslím si, že môžem ísť až tak vysoko. Namiesto špatného filmu tu máme podľa mňa pozerateľný film, no s absolútne nevyváženým tónom a niekoľkými skutočne otravnými postavami. Čo sa príbehu týka, tak tu máme paralelne 2. Natáliin a Simonin. Takže aby som zbytočne nezabíjal čas zbytočnosťami poviem, že Tatianu Dykovú a Janka Popoviča Volariča by som najradšej z filmu kompletne vyhodil. Prial by som si, aby tam boli čo najmenej. A z toho plynie skutočnosť, že ich vzťah mi je úplne ukradnutý a filmu to nepridáva absolútne nič. Len ho zdržuje od Natáliinho príbehu. Ten je na tom o niečo lepšie. Myslím si, že keby to bol príbeh len o nej, dokonca by som ešte aj hviezdičku možno pridal. Možno. Záleží od toho, ako by tvorcovia vyplnili priestor. Myslím si, že Petra Hřebíčková je vo filme dosť dobrá. Je prirodzená a celkom vie jednotlivé momentky predať. Ďalším svetlým bodom filmu je pre mňa Eliška Balzerová. Aj ona podáva solídny výkon a som rád, že z jej postavy neurobili lacný stereotyp nahnevanej svokry. A v mnohých ťažších momentoch vo filme to vie Hřebíčková veľmi presvedčivo dať. Najlepšia je asi momentka pri konci filmu keď sa posadí na schody. Nebudem o tom nič hovoriť, ale je to moja najobľúbenejšia momentka. Pochválim aj malú Valentýnu Bečkovú. Celkom solídne vie predať niektoré scénky. Najmä tie emocionálne. A veril som jej ich. No na druhú stranu to na mnohých miestach likvidujú scénky, ktoré sú vystrihnuté z klišé katalógu. Neviem či Urbaníkova chcela dať do toho úver v čo najväčšej výške, lebo 50 miliónov korún... neviem ako by niekomu len tak požičal niekto toľko peňazí. A vieme veľmi rýchlo prísť na to, ako to bude pokračovať. A hoci to zvyšuje napätie, Branislav Trifunovič to veľmi dobre nepodáva. Neviem či za to môže fakt, že je predabovaný, ale nefunguje to. Scénky, kde má byť milý sú okey, no jeho opilecké časti nefungujú. Sem-tam je vo filme dobrý fór, ktorý poteší, no väčšinou to na mňa príde príliš okaté. Najmä ak sa o humor má starať hlavné Táňa Dyková. A okrem toho som mal pocit, že v mnohých scénkach je zbytočne zapnutá muzika, ktorá ich má asi urobiť vtipnejšie. No nejako to nefunguje. Celkovo je film lepší než som čakal, no nemyslím si, že je dobrý. Ak by to bol len Natáliin príbeh, mohlo z toho niečo byť. Ak sa máme sústrediť na obe ženy, tak to človeka často vyhodí z celej atmosféry. Hodnotenie: C+ ()

honajz odpad!

všechny recenze uživatele

Definitivně jsem se rozhodl tomuto nekonečnému českému seriálu dávat odpad. Je jedno, že se tam - občas, ale ne až tak často - mění herci, když celkově se to sobě podobá jak vejce vejci. Postavy se chovají a jednají jak v nějakém paralelním světě, všem jde jen o sex, všichni mají jen tak po ruce 50 milionů (někdy míň), nikdo v těch filmech většinou nepracuje, ale všichni mají velké vily, velké zahrady, bazény, nové a nejmodernější kuchyně, drahá auta a počítače či chytré telefony. Často se tenhle typ filmů pokouší o vtipy a ještě častěji to vyzní trapně. S psychologií tady divák nepochodí, a pokud by vůbec nad činy postav začal přemýšlet, zauzluje se mu mozek. A když je občas potřeba zahrát na emoce, přidejte roztomilé dítě, jindy třeba psa nebo někoho, kdo umírá. Děkuji, já už tuhle nekonečnou slátaninu z jiného vesmíru nechci. - EDIT: Z filmu jsem si odnesl poznatek, že ženské chtějí sex a prachy a říkají tomu romantika. O chlapa jim jde až v poslední řadě, pokud nevykonává správně ony dvě funkce. ()

ProNotor 

všechny recenze uživatele

Ze začátku se film jevil, že by možná mohlo jít o celkem zábavný ženský humor, ale posléze se to změnilo v oplzlou bezduchou jebačku, kde vlastně šlo především o sexuální vtipnost (trapnost), kterou si postarší herky kompenzují svojí vyčpělost. Kdežto přišel zlom, kdy z jebačky se staly plky a narvali tam příběh trpící holčičky po smrti matky, kdy se jí snaží najít náhradnici ze střídačky vysloužilých ne moc použitých žen, kdy se vztah zesere a dítě zase trpí. Hra na emoce funguje asi jednou za celý závěr filmu, kdy se člověku zželí malé sympatické holčičky po hádce bývalých souložníků. No a jak to tak u našich filmů bývá, konec jedna velká šťastná famílie. Rozjezd dobrý, dojezd už ne tak dobrý. Chtěl jsem dát slabé 3*, ale 2* musí stačit. ()

Galerie (56)

Zajímavosti (6)

  • „Film mi přirostl k srdci především díky skvělému týmu. Herci i režisérka Marta Ferencová mi opravdu sedli. Příběh je silný a emotivní, takže od tohoto projektu nešlo odejít bez výrazného zážitku,“ říká o filmu Petra Hřebíčková. (SONY_)
  • „Bylo to vzrušující a vášnivé natáčení. S Martou Ferencovou je to vždycky živočišné. Ale byla to samozřejmě i legrace, protože scénář sám o sobě má spoustu trefných a vtipných dialogů. Vyzkoušeli jsme si v tomto filmu všechny tváře lásky, jak tu zranitelnou, tak tu opravdovou, jak smutné, tak veselé situace. Emoce v tomto filmu prostě stříkají na všechny strany,“ uvedla Petra Hřebíčková (Natálie). (SONY_)

Reklama

Reklama