Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Natálie (Petra Hřebíčková) je šťastná svobodná třicátnice se skvělou kariérou a dlouholetou nejlepší kamarádkou Simonou (Tatiana Dyková), které se právě obrátil život vzhůru nohama. Simona se po rozvodu snaží vyrovnat s tím, že její jedenáctiletý syn odchází žít k otci (Ľuboš Kostelný). Tuhle pachuť zažene seznámením s výstředním umělcem Viktorem (Janko Popović Volarić), pro kterého se stává múzou. Viktor je však posedlý nejen Simonou, ale i sexem, což zpočátku vypadá jako vysněný ráj… I Natáliin život nabírá nový směr. Když potká okouzlujícího podnikatele, vdovce Marka (Branislav Trifunović) a jeho dcerku, láska na sebe nenechá dlouho čekat. Jejich soužití je téměř idylické až na to, že jejich vztah je pod drobnohledem Markovy tchyně Evy (Eliška Balzerová), která byla zvyklá pomáhat s výchovou vnučky. Nyní Eva zjišťuje, že musí najít jiný smysl života, aby se cítila šťastná. Seznámení s šarmantním hudebníkem (Predrag Manojlović) by mohlo znamenat nový začátek. (Bioscop)

(více)

Videa (4)

Trailer 2

Recenze (242)

oveckaoa odpad!

všechny recenze uživatele

Jako komedie to nefunguje jelikož zde jsou vtipné maximálně 2 scény (jak nadává malému klukovi do telefonu - je v traileru a jak Dyková přistihne svého amanta s jinou a hodí po něm jídlo s tím, že řekne té ženské, že by hodila i po ní, ale měla jen jednu porci) jako drama to funguje posledních 30 minut zhruba (tam už je to slušná depka ) kdy zjistíme, že není hold dobrý nápad jít do vztahu jen kvůli roztomilému dítěti. (tady bych aj věřil, že takové ženské opravdu jsou). Jediná postava co vyčnívá je malá holka což je málo Hřebíčková je dobrá herečka, ale ne na tento film Dyková je příšerná a vypadá jak strašák do zelí Balzerová má blbou roli zbytek až na tu malou holku nestojí za zmínku. Sexuální scény příšerné (ano mluvím na tebe Tatiano Dyková ) příběh nic moc v podstatě jako by 3 díly Ordinace nebo Ulice (vyberte si jak je komu libo) roztažené na celovečerák. P.s. režisérka neumí dělat konce to už je podruhé za sebou (Všechno Nebo Nic bylo to samé) proč tam nemůže mít jednou něco ve stylu šťastni až do smrti (vím, že je to kýč, ale v obou by to zrovna sedlo) proč tam musí vše rozházet pak to trochu slepit a ukončit nedodělané. P.s. 2 tom děcku to nebude vůbec divné, že mu matka řekne, že odešla do zahraničí na půl roku a za ani ne třeba týden řekne, že se vrátila hlavně, že tam řeší, že je vnímá a není blbá? ()

angel74 

všechny recenze uživatele

Mám hodně rozporuplné pocity. Na jednu stranu se mi to docela líbilo, ale na stranu druhou mě asi tisíc věcí štvalo. Humorných okamžiků jsem si mnoho neužila, a pokud snad ano, tak většinou působily nepříjemně sexisticky. O drama šlo vlastně jen chvíli před koncem, což dohromady s celkovým komediálním laděním zrovna moc nefungovalo. I kdyby se Eliška Balzerová snažila sebevíc, tak nešlo přehlédnout, jak jí to ostatní s přehledem kazí, zejména pak mužská část osazenstva. Příšerný dabing vše zpečetil. Pouze malé Valentýně Bečkové a občas Petře Hřebíčkové se s Eliškou dařilo držet krok. (45%) ()

Reklama

sofiapetra 

všechny recenze uživatele

V kontextu jiných českých filmů to tedy tak hrozné nebylo - a proto to ráda nadhodnotím. Je to podle předlohy Evy Urbaníkové, která se evidentně vdala, takže už se jmenuje Twardziková, ale je to stále ona: zručná červená knihovna plná moderních emocí. A to už se ani nedivím, že hlavní roli hraje zase Petra Hřebíčková, na ostatní herečky režiséři zřejmě ztratili kontakt (stejně jako na české herce - ti už zřejmě došli frontálně, protože taková injekce od bratrů Jugoslávců se hned tak nevidí). A připojuji se k odoraci té holčičky, byla vážně miloučká, tu se neopouštělo lehce. ()

NinadeL 

všechny recenze uživatele

Všechno nebo nic bych ještě jako první setkání s Evou Urbaníkovou pochopila. Není to dobrý film, ale není to takový omyl jako tohle. Ale od té doby, co se Urbaníková stala Twardzikovou, nestačím si hlavu ukroutit. Tohle není hloupoučká roztomilá romantická komedie pro nenáročné divačky, tohle je patologicky škodlivý útok na již tak dost nízkou úroveň intelektu všech lidí, kteří se podílejí na vzniku takové šmiry i těch, kteří se pod dojmem neškodné zábavy rozhodnou čelit sranci neskutečných rozměrů. Vzorce, ve kterých se ty postavy pohybují jsou stejně hrůzné jako stereotypy, kterými jsou zobrazovány. To už raději to porno, které je žánrově čisté, herecky přijatelnější a společnosti v nejširším kontextu neškodí. A navíc v něm nikdo nikoho nenutí koukat na strhaný obličej Táni Dykové. Ako sa hovorí: niektorí ľudia čítajú, aby nemuseli premýšľať... ()

honajz odpad!

všechny recenze uživatele

Definitivně jsem se rozhodl tomuto nekonečnému českému seriálu dávat odpad. Je jedno, že se tam - občas, ale ne až tak často - mění herci, když celkově se to sobě podobá jak vejce vejci. Postavy se chovají a jednají jak v nějakém paralelním světě, všem jde jen o sex, všichni mají jen tak po ruce 50 milionů (někdy míň), nikdo v těch filmech většinou nepracuje, ale všichni mají velké vily, velké zahrady, bazény, nové a nejmodernější kuchyně, drahá auta a počítače či chytré telefony. Často se tenhle typ filmů pokouší o vtipy a ještě častěji to vyzní trapně. S psychologií tady divák nepochodí, a pokud by vůbec nad činy postav začal přemýšlet, zauzluje se mu mozek. A když je občas potřeba zahrát na emoce, přidejte roztomilé dítě, jindy třeba psa nebo někoho, kdo umírá. Děkuji, já už tuhle nekonečnou slátaninu z jiného vesmíru nechci. - EDIT: Z filmu jsem si odnesl poznatek, že ženské chtějí sex a prachy a říkají tomu romantika. O chlapa jim jde až v poslední řadě, pokud nevykonává správně ony dvě funkce. ()

Galerie (56)

Zajímavosti (6)

  • „Film mi přirostl k srdci především díky skvělému týmu. Herci i režisérka Marta Ferencová mi opravdu sedli. Příběh je silný a emotivní, takže od tohoto projektu nešlo odejít bez výrazného zážitku,“ říká o filmu Petra Hřebíčková. (SONY_)

Reklama

Reklama