Reklama

Reklama

Nový papež

(seriál)
  • Francie The New Pope (více)
Trailer 1
Itálie / Francie / Španělsko / USA, 2020, 8 h 17 min (Minutáž: 48–61 min)

Tvůrci:

Paolo Sorrentino

Kamera:

Luca Bigazzi

Hrají:

Jude Law, John Malkovich, Silvio Orlando, Cécile de France, Javier Cámara, Ludivine Sagnier, Maurizio Lombardi, Nora von Waldstätten, Henry Goodman (více)
(další profese)

VOD (1)

Epizody(9)

Obsahy(1)

Pius XIII. je v kómatu. Po nečekané a záhadné přestávce se Voiellovi podaří dosadit na papežský trůn Sira Johna Brannoxe, umírněného, okouzlujícího a sofistikovaného anglického aristokrata, který přijme jméno Jan Pavel III. Nový papež však pod zdánlivě dokonalou fasádou skrývá mnohé slabiny a tajemství. Záhy si také uvědomí, jak obtížné bude nahradit jeho charismatického a význačného předchůdce. Ve Vatikánu se Voiello mezitím ze všech sil snaží spravovat církev sužovanou nejen skandály – které by mohly všem předním představitelům zlomit vaz – ale i hrozbami zvenčí. Ukáže se, že Sofia a Esther jsou úplně jiné, než by se na první pohled mohlo zdát, a kardinál Gutierrez i nadále bojuje se svými vnitřními rozpory. Následně si řada věřících udělá modlu z Pia XIII., který začne ze svého nemocničního lůžka vysílat podivné zprávy. Dokud... (HBO Europe)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (113)

Amonasr 

všechny recenze uživatele

Nový papež už nepůsobí tak šokujícím a překvapivým dojmem jako Mladý papež, přestože se snaží různá církevní tabu bourat možná ještě drsněji. Jenže je to už trošku nastavovaná kaše, i když zvládnutá velmi profesionálně. Sorrentino se umí na církev a náboženskou problematiku vůbec podívat očima, které nejsou apriorně předpojaté, zachovává si potřebný odstup a nadhled a svým způsobem i chápavý respekt, byť to tak možná na první pohled nevypadá. Každopádně provokuje k zamyšlení nad úlohou náboženství a církví, aniž by dával návody. A to je třeba ocenit. ()

Hem.m odpad!

všechny recenze uživatele

Nový papež je špatný papež! Vše co fungovalo u mladého svěžího papeže zde padá. City jsou laciné a nevěrohodné! Monology, kde jsou usmívající publika, která mají dávat váhu těmto proslovům, žádnou váhu nemají, jsou to prázdná slova / prázdné proslovy!! Tuto prázdnotu se snaží seriál nahradit polonahými ženami, ale to mi příjde málo, smutně málo.. Teď za mě to nejdůležitější. !! Postavy nedávají žádný smysl, chovají se nevyzpytatelně oproti tomu jak je známe z předchozí série !! Z Voiella je diplomatický dobrák, Pius XIII už není kotroverzní, ale je naprostý fanatik, který za chvilku z ničeho nic změní celý svůj postoj budovaný minulou sérií a přiklání se ve všem k Janu Pavlovi III. Esther padá do naprosté nepochopitelné sračky. Nic nedává smysl, naprostá dekadence ve srovnání s první sérií. ()

Reklama

easaque 

všechny recenze uživatele

+3* Mladý papež je v kómatu, tak je potřeba nového papeže a než se to ve Vatikánu zklidní, tak to bude ještě dlouhá a trnitá cesta. Pokračování úspěšného Sorrentinova seriálu je za mnou a já můžu s odstupem času hodnotit. Tentokrát budu kritičtější a dám o stupínek nižší známku zejména kvůli přehnané sexuální provokativnosti, která tu byla podle mě zbytečná a nic neřeší, ale může odradit křesťany s otevřenější myslí, kteří jsou ochotni přemýšlet ještě mimo zažitá dogmata. Na druhou stranu se i tu opět našla fůra zajímavých myšlenek a podmětů pro přemýšlení. Jsem zvědavý, zda režisér vyplodí ještě nějaké pokračování, i když mě vůbec nenapadá, čím by mohl ještě víc zčeřit tyhle stojaté pobožné řeky. Rozhodně obě série byli kvalitně zpracované a se slušnou výpravou. V druhé se navíc našlo docela dostatek cameo rolí pro známé umělce a herce, což někteří možná ocení. Přesto nedokážu dát vyšší známku – originál je přece jen jeden.  [ PŘÍBĚH:2 /// SMYSL:2 /// ATMOSFÉRA:2 /// TEMPO:1 /// ORIGINALITA:1 /// NÁLADA:1+ /// ART:1 /// STYL:2 /// CASTING:2 (3*MAX) ] ()

hygienik odpad!

všechny recenze uživatele

SPOILERY. POZOR VULGARIZMY!! Pokiaľ Mladý pápež umožnil dosiahnuť orgazmus bezpracne všetkým protikatolíckym zanietencom a veriacim v ateizmus, tak pri Novom pápežovi, ktorý nebol tak efektný, museli už použiť ruku. Ostrie noža cynických dialógov otupelo a dej nebol ani zďaleka tak šokujúci. Napriek tomu platí, že bol scenár napísaný s veľkou dávkou intelektu a skeptického rozhľadu. Namiesto otvorene rúhavých výrokov tipu "Ja som Pán Boh," počúvame vtipné bonmoty o sexualite, prasančinkách a s tým spojeným vydieraním. Okrem toho sme svedkami prania špinavých peňazí, politických intríg a pekných komponovaných záberov, ktoré sa občas paradoxne rúhajú viac než vypovedané slová. Kým doteraz sa viedli diskusie o tom, či existuje Boh, seriál sa pýta, či môže niekto pri zdravom rozume ostať katolíkom? Odpoveď: Áno, ak z toho vyťaží niečo pre seba. Máme tu dvoch (troch) pápežov. Jedného megalomana, ktorý si je istý, že je úžasný a druhého pápeža slabocha, ktorý je protežant strednej cesty, médií a zboru kardinálov. Obyčajní veriaci počúvajú oddane dych Pia XIII. a žijú v "omezenosti a fanatizmu." Ten, kto úprimne verí v Boha i v pápežský úrad, nech si Nového pápeža kľudne pozrie. Zistí, ako veľmi negatívne sa naňho mnohí neveriaci pozerajú a to je neoceniteľná skúsenosť. Je úplne jedno, či dám Novému pápežovi 100% alebo odpad. Tak či tak je to do krajnosti hnaná fraška. A áno, dopozeral som to do konca! ()

sportovec 

všechny recenze uživatele

Tento Sorrentinův seriál je dalším, ještě vytříbenějším pokračováním předcházejícího MLADÉHO PAPEŽE. Připočteme-li k tomu merita Husovy či Lutherovy kritiky zesvětštělého kněžství jejich doby, výrazy jako peleš lotrovská, papeženci a řada dalších nemohou nepůsobit jako alespoň zčásti současné. Prohnilost halená cudně do výrazu vystupňovaného individualismu, se neomezuje na tuto církev, charakterizovanou mj. zvýšenou pedofílií. Výsledný pocit tlumočený mimořádně vytříbenou filmovou řečí budí pocity, jež mají ke krásnu dost daleko. ()

Galerie (793)

Zajímavosti (5)

  • Během úvodních titulků zní píseň „Good Time Girl“ od Sofi Tukker a zpěvačky Charlie Barker jako hostující interpretky. (J.F.B.)
  • Úvodná znelka pobúrila najmä kňaza Gianmattea Caputa, ktorý je zodpovedný za kultúrne dedičstvo patriarchátu v Benátkach. Vyjadril sa, že bolo chybou poskytnúť tieto priestory na nakrúcanie. Vatikán bol obozretnejší a filmárov do svojich priestorov nepustil. Vyrobili ich v podobe kulís v rímskych filmových štúdiách Cinecittà a digitálnych efektov. (krasomama)

Reklama

Reklama