Série(5) / Epizody(111)
Obsahy(1)
Bývalá hvězda amerického fotbalu a veterán z Vietnamu „Sonny“ Crockett žije na jachtě kterou mu hlídá aligátor Elvis a po ulicích Miami se prohání ve Ferrari. Jako policista v utajení bojuje proti zločinu. Záhy získává za partnera detektiva „Rico“ Tubbse z New Yorku který původně přijel jen prošetřit vraždu svého bratra. Společně pak řeší především drogové delikty. Seriál byl ve své době velmi populární a ve velké míře ovlivňoval i módu. Přišel s řadou na tu dobu neobvyklých novinek a epizody byly natáčeny v realističtějším záměrně drsném stylu. Vše báječně doplňovalo exotické prostředí, krásné dívky, luxusní kluby a drahé vozy. Cameo si střihla spousta populárních herců i zpěváků. (DarkDemon)
(více)Recenze (39)
Ve své době skutečně namakaný seriál, který ale dokáže pobavit i dnes. Víc než na akci, která měla být jen kořením na začátku, v půlce a na konci dílu, se snaží tvůrci soustředit na zajímavý scénář a nápad, hláškování a maléry ústředního dua policajtů, a samozřejmě na lesk všech těch pozlátek, polonahých i nahých ženských zadků, moře, motorových člunů, černých brýlí, barů a pod. K čemuž hraje Hammerova velmi dobrá hudba. ()
Na počátku devadesátých let jsem byl konfekčně a stylisticky ovlivněn postavou Sonnyho Crocketta. Prostě se mi strašně líbil styl oblékání Dona Johnsona v tomto seriálu. Co já se nasháněl bílého kvádra, které jsem nikdy nesehnal. A když konečně v obchodě bylo, po dosti letech, tak už zase nebyl v módě ten seriál a já byl o dost starší. Je ale fakt, že bílé kalhoty, světlé tričko, slamáky boty a světlé sako...no, kromě toho saka by to až takové retro být nemuselo. ()
Sjel jsem to celé od ledna 2015 do října 2016. Musí to dostat hvězdu za hudbu, pak to musí dostat hvězdu za exteriéry a interiéry, to floridský Art Deco z osmdesátých je naprosto nenapodobitelné. Potom určitě hvězdu za první tři série a tu poslední dávám za kombinaci nostalgie a Ferrari Testarossa, protože tohle auto je "absolutely essential for any kind of police job". ()
Velmi dobrý seriál. Málokdy se mi nějaký takový americký seriál líbí. Miami Vice ale vůbec nebylo špatné. Don Johnson jako detektiv James Sonny Crockrett a Philip Michael Thomas jako detektiv Ricardo Rico Tubbs. Ostatní herci byli též velmi dobří a často v seriálu narazíme i na dnešní hvězdy prvního stupně. V seriálu se například objevil Liam Nesson nebo Bruce Willis. Nejvíce se mi, ale na Miami Vice líbila hudba. Složil ji skvělý český hudebník Jan Hammer a skladba Crockett's theme je jednou z mých nejoblíbenějších. Scénář také nebyl špatný a kamera také ne. Moc se mi líbilo černé Ferrari Daytona Dona Johnsona. To bílé už nebylo takové. Co se týče epizod, nebyli špatné. Ve své době byl tento seriál jedním z nejúspěšnějších a získal mnoho nominací a cenu Zlatý Globus. Miami Vice není vůbec špatný seriál a myslím, že je mnohem lepší než nějaké typické americké blbosti. U mě za čtyři hvězdičky. ()
Doteraz som tento serial nepoznal. Pustil som si len epizodu v ktorej hra hlavneho zaporaka Bruce Willis. No a dnes uz je to strasne zastaraly serial. Nielen hudbou alebo oblecenim ale hlavne filmarskymi postupmi. Brucova postava je tak strasne prehnane zla az pôsobi jak karikatura. Vôbec sa mi nepacil Philip Michael Thomas ako jeden z hlavnych detektivov. Don Johnson pôsobil pre zmenu nevyrazne. V tomto diely su dve prestrelky, pritom za nic nestali. Keby som bol maly, tak by sa mi to mozno pacilo ako kopa dalsich starych serialov, ale dnes je to uz fakt nepozeratelne pokial vas k serialu neviaze nostalgia. ()
Galerie (58)
Photo © Universal TV
Zajímavosti (68)
- Kamera ďaleko presahovala schopnosti tých televíznych toho času a blížila sa k filmovým. (Real Tom Hardy)
- Crockett (Don Johnson) naprieč seriálom používal pomerne raritnú zbraň Bren Ten ráže 10 mm, čo bola v tom čase pomerne nová záležitosť. Produkcia mala vtedy veľký problém zbraň "spojazdniť" so slepými nábojmi, nikto to totiž nevedel. Musela byť nakoniec prerobená na kaliber .45. (Real Tom Hardy)
- Pôvodný zámer bol všetky exteriéry natáčať v Los Angeles a prezentovať ho ako Miami. Našťastie, všetky interiéry aj exteriéry boli nakoniec natáčané priamo v Miami. To isté platilo aj pre interiéry, ktoré sa mali točiť v Universal Studios, aby sa uľahčila logistika medzi štátmi. Nakoniec sa produkcia presunula do Miami (Greenwich Studios) a len postprodukcia sa vykonávala v Los Angeles. (Real Tom Hardy)
Reklama