Reklama

Reklama

VOD (1)

Dva ostří bývalí policajti z Texasu mají za úkol vypátrat a zabít nechvalně známé zločince Bonnie a Clydea. Kriminální drama podle skutečných událostí. (Netflix)

Videa (1)

Trailer

Recenze (317)

Lacike 

všechny recenze uživatele

Ďalší nezáživný film z produkcie Netflixu. U nich snáď fakt chýba nejaký dramaturg. Strašne pomalý rozťahaný film v ktorom pár starých páprdov pátra po slávnej dvojici zločincov. Chémia medzi Harrelsonom a Costnerom funguje tak z 50%. Proste sú to dvaja unavený ľudia, ktorý už nie sú zaujímaví ani samostatne a a ani spolu sa príliš nedopĺňajú. Ich pátranie je straľne nezáživné. Bonnie a Clyde tu sú zase úplne upozadení a a o ich zločinoch sa dozvedáme prakticky len sprostredkovane. Vďaka tomu som sa ani netešil na to ako ich dostanú. Pochvalu si zaslúži bezchybná výprava filmu. Ale napriek tomu film postráda dobovú atmosféru. Je to celý čas strašne sterilné. Akčné scény tu vlastne ani nie sú. Výsledkom je pomalá detektívka, ktorú neutiahne ani špičkové herecké obsadenie. Netflix na poli filmov znova sklamal. 5/10. ()

emma53 

všechny recenze uživatele

Pravdou je, že někdy je těch naháněček, kde se jeden nemůže ani nadechnout příliš mnoho. Proto jsem uvítala s otevřenou náručí něco, kde to tak nefrčí, ale kde si kluci pomalu jedou pro svojí kořist. Kdo ví jak to tenkrát bylo opravdu, to ví jen ti dva. Něco je známé z vyprávění, něco z novin a podobně. Tenkrát se ten čas taky měřil relativně jinak než dnes, kdy se ráno probudíme a hned jdeme spát, páč je večer. V jednom filmu z doby cca 18. století jsem slyšela dotaz. "Jak je to ještě daleko?" a odpověď zněla "Asi tak den plus mínus". Tak o tom to celé je. Navíc Woodyho a Kostnera můžu vidět hrát pohromadě, aniž bych přišla k nějaké újmě na zdraví. Ten konec se jim nakonec povedlo velmi dobře zrekonstruovat, takže já jdu s klidem do plných. Souhlas s komentářem DaViD´82. ()

Reklama

verbal 

všechny recenze uživatele

Skvěle natočená, výpravou do posledního detailu vypiplaná a výborně zahraná (z Vůdyho artritidy mě bolely klouby, a to jsem u toho ležel) dobová freska a pohled z druhé strany na dosud zdegenerovanou popkulturou romantizované zloděje a vrahy. Ale! Dramaturga najali na melouch z Nekrorádia v Losích Andělicích, kde na hlavní pracovní poměr do zblbnutí po nocích předčítá insomniakům hodnoty tlaku vzduchu všech kalifornských isobar, a na téměř dvouapůlhodinovou hemoroidiádu o tom, jak se Vůdy s Kostějem akorát tak pooooomalu blonckají po texaských prdelích, co deset minut zastaví nějakého vidláka a prej „Brýden, neviděl jste tu náhodou Boný a Klajda? Ne. Aha, tak my jedem zas dál.“, jsem fuckt čumět nechtěl. Klint by je měl okamžitě všechny žalovat, že mu bezskrupulózně vykradli recept na Nesmiřitelnou prudu. Pokud to tedy stihne, než je zformátuje Čuk, protože označit ňákého Hemra za nejslavnějšího texasrendžra všech dob, to je velmi neuvážený otevřený plivanec do xichtu Tomu, co jako jediný vydrží chlastat v nonstopu až do zavíračky! ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Atmosferická, neakční krimi z třicátých let, která se výrazově malinko podobá Untouchables/Public Enemies, nicméně zaostává režijně, kompozicí scén, stupňování napětí i akcí. Costner a Harrelson jsou tahouni a jejich cynické duo je jasné gro filmu. Bohužel hlavní záporáci dostávají trestuhodně málo prostoru a vše kolem nich je vlastně jeden velký kraťas. Jako robustní kriminálka nedostatečně velké, jako komorní drama dvou obstarožních detektivů OK, ale ambice zřejmě byly vyšší. Netflix si to ale každopápadně může odškrtnout z listu. ()

JitkaCardova 

všechny recenze uživatele

No jo, bylo to tam všechno a dobře vyvážené. Výborné záběry, odstíny barevnosti, zpomalení, krásně rozpracovaný problém stárnutí i parťáctví, starého železa a tak. Hezky ústrojně rozpracované bylo i to, jak se postupně vzmáhá vlna vzteku vůči Bonnie a Clydovi mezi policisty i rangery, která graduje v překvapivém i pochopitelném a silném palebném finále. Byla tam i dobře odměřená dávka humoru, cynismu a hyperrealističnosti. *** Jenže s tím mám stejný problém jako třeba s Mare z Easttownu (moje zhrzená recenze) - a i z mého hodnocení je patrné, v čem spočívá: dá se to všechno odškrtat jako položky na seznamu ingrediencí na pizzu - co nám tam všechno dali a jestli to byl chutný mix kvalitních surovin. Je to produkt a to trefování se do očekávání je přímo hmatatelné, leží na filmu jako nesloupnutelná fólie, jako nasprejovaný fixační film, kterým jsou potažené všechny přísady, aby se nekazily, a kvůli němuž si nic nejde doopravdy vychutnat - je to práce na zakázku, v níž chybí ústrojné vyvěrání, překvapení mimo povolenou škálu položek, originální vývoj mimo povolené trajektorie. U každé scény, u každého prvku, obratu ve scénáři, mi zní v hlavě soupis požadavků a pravidel, kterým se vyhovělo. Hm. Ok, ale pro mě dobré dílo a dobrá tvorba začínají až tam, kde se tyhle návody a instrukce překročí. Až za kýči a klišé. *~ ()

Galerie (5)

Zajímavosti (13)

  • Guvernérka Ma Ferguson (Kathy Bates) prirovnáva návrat texaských rangerov s dobou pištoľníkov vrátane slávneho Wyatta Earpa. Spomínaného Wyatta si zahral jeden z hlavných hrdinov, a to K. Costner vo filme s rovnakým názvom Wyatt Earp (1994). (MikaelSVK)
  • V jedné scéně filmu střílí Bonnie Parker (Emily Brobst) bezmocného ležícího policistu do hlavy. Podle dobových svědectví ale Bonnie nikdy ze zbraně nevystřelila, i když jich několik měla. Všechnu střelbu obstarávali mužští členové gangu. (NoTengo)
  • Celosvětová premiéra proběhla 10. března 2019 na filmovém a hudebním festivalu South by Southwest v Austinu (Texas, USA). (BMW12)

Související novinky

Reklama

Reklama