Reklama

Reklama

Krátce po sametové revoluci se z kdekoho stává podnikatel. Obory podnikání se různí. Ať už jsou to legální formy, nebo naopak organizovaný zločin. Mladá studentka Nancy přijíždí do Prahy na stáž. Má české kořeny, a proto si zvolila Prahu. Společně s novinářem Egonem a bývalým policistou, nyní soukromým detektivem Poldou, pátrají po unesené šestnáctileté dívce. Její otec je zoufalý, ani policie mu nedokáže pomoci. Jejich pátrání je zavede k romskému gangu obchodníků s prostitucí a pornografií, kteří se neštítí ničeho. Pokud dívka dobrovolně nespolupracuje, přinutí ji násilím. Naše trojice se vydala do velmi nebezpečného prostředí, kde mnohdy ani policie netrvá na striktním dodržování zákonů. Ať již ze strachu, nebo kvůli tomu, že se nechala uplatit. Egon s Poldou sami mnoho nezmohou, a tak požádají o pomoc neonacisty. Cílem bylo, aby neonacisté odlákali pozornost Romů a oni mohli pátrat po zmizelé dívce. Dochází však doslova k pouličnímu boji mezi Romy a neonacisty, kteří ač původně požádáni pouze o vyvolání zmatku, využijí této příležitosti k tomu, aby vyvolali přímou konfrontaci s Romy. Je jasné, že takto dívku nenajdou. Je tedy potřeba zvolit jiný způsob. Polda díky své minulosti policisty zná některé osoby z podsvětí a pomocí informací, jež získají, se dostanou až k bossům, kteří obchodují s pornografií a jsou v kontaktu s romským gangem. Nemohou se však stále dostat ke zmizelé dívce, a tak vyvolají konflikt mezi Romy a českými obchodníky s pornografií. Když dojde k přestřelce, využijí příležitosti k tomu, aby dívku zachránili. Ona však nemá zájem. Hodlá odcestovat do Německa s jedním ze svých zákazníků. Boj mezi gangy má mnoho obětí. Polda zachrání alespoň malou romskou dívenku... Nancy odlétá zpět do Ameriky, ale slibuje, že se brzy vrátí. (TV Prima)

(více)

Recenze (336)

HAL 

všechny recenze uživatele

Po vynikajícím doku-krimi seriálu Devadesátky jsem se rozhodl nakoukat filmografii zásadního českého herce, Ivana Jonáka - který tu samozřejmě hraje sám sebe, resp jak si sám sebe chtěl představovat - velkého mafiánského bosse kterému všichni lezou do análu. Nu, vyfasoval pak za tento svůj megalomanský komplex a iluzi beztrestnosti osmnáct let natvrdo, takže mu pak dost dlouho do análu lezlo asi něco úplně jiného. Ale v Nahotě na prodej se ještě neprznil on, ten se tu jen mihne, tady se prznilo něco jiného - unášené české lolitky! A to zlotřilými cikány! Fuj, bijte ty špíny!! Olmer zkusil natočit českou obdobu exploitation žánru... plnou debilních hereckých výkonů, nahoty, rasismu, stupidního příběhu, akce, a borců drsných jak šmirglpapír... a já vlastně nemám to srdce mu to mít za zlé. Protože on to vážně exploitation je jak vyšitý, jediný jaký u nás kdy vzniknul, a s úplně regulérními akčními scénami kde se lidi kropí ze samopalů a vybuchuje všechno okolo. Jasně že je to úplně mizerný film, většina těchhle amerických žánrovek byla, ale že tohle zkusil v českých podmínkách a s mentalitou českého diváka, do té doby zvyklého jen na normalizační komedie... za tohle před ním musím i tak trochu smeknout. 5/10 ()

Hellboy 

všechny recenze uživatele

Kinofilm s kvalitou domácího videa:) Je to nádherně devadesátkový se všim všudy, včetně strašného herectví, tragické hudby, Krampola atd.. Je zvláštní, jak málo se toho v některejch ohledech změnilo - černý svině, čechy čechům...atd Při pomyšlení, že na tomhle díle byl někdo v kině a že těch lidí bylo několik set tisíc se musim stydět. ()

Reklama

choze 

všechny recenze uživatele

"UDĚLAL JSEM TO PŘESNĚ JAK V TOM AMERICKÝM FILMU..." Exploze! Násilí! Sex, sexuální úchylky a AIDS! Vulgární dialogy! Vynucená prostituce! Korupce! Natáčení tvrdého porna! Cikáni! Skinheadi! Vaculík s brýlemi! První polovina 90. let byla pozoruhodnou etapou naší kinematografie, v níž nebyla nouze o bizarní komerční paskvily. Jako (první český) AKČNÍ film, jak byla prezentována, je NAHOTA NA PRODEJ samozřejmě k smíchu - akce je málo, bitky jsou trapně markýrované a početné výbuchy jsou nasnímány jak v tom nejlevnějším béčku. Ovšem jako film EXPLOATAČNÍ je absolutně úchvatná. Senzačnost za každou cenu, správná míra tuposti, a chtěné i nechtěné komičnosti, plus výživné cameoroličky (Klíma a Doležal, Roman Skamene z Olmerova BONY A KLID ("TAK CO VEKSL?"), z nichž tu zazní i píseň Hold me baby) a Soukupův ultratvrdý traumatizující soundtrack. Na scénáři se Klíma s Olmerem vyřádili jako malí kluci, Klíma propichuje vše co ho pálilo a zároveň heroizuje investigativní novináře a ve filmu se v jednom kuse hláškuje. Kamarád do deště Lukáš Vaculík odvádí svůj standard a nabušenec a dabér drsňáka Belmonda Jirka Krampol spolehlivě rozzáří každou scénu, ve které se vyskytne. Nemluvě o prorocky obsazených padoušských podnikatelích Jonákovi a Pomejem! Bože a ta scéna se střetem skinů a cikánů! A cikánský zmrzačovač a výfukošuk Fuko! A ten plakát! Žeru ten film! Chci natočit dvojku! "PAMATUJ SI NANCY - NEW YORKU A LIBNI, ZDALEKA SE VYHNI!" ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Budoucí generace prostě neuvěří tomu, co se tady v 90. letech dělo a občas i natáčelo. Taky mám podezření, že to Klíma psal s Jonákem přímo v Discolandu a navíc měli oba nos od koblihy. Tolik obskurních postaviček, hlášek mimo mísu a z prdele vytažených životních mouder umí dát dohromady fakt jenom maestro Olmer. Bravo mistře! ()

Vojcl 

všechny recenze uživatele

Je to tak 2 a půl... Na jedné straně velice ojedinělý projekt v historii české kinematografie s výtečnou hudbou a na české poměry velkým množstvím akčních scén, avšak se silně nedotaženým scénářem, chatrnými hereckými výkony a hrozně špatnou kamerou... Panu Olmerovi rozhodně nemůžeme upřít snahu, že snad jako jediný český tvůrce se snaží natočit něco nového a originálního, ovšem jako režisér většinou selže na celé čáře a jeho jinak dobré nápady vyšumí do prázdna... ()

Galerie (4)

Zajímavosti (15)

  • Film navštívilo v kinech 866 657 diváků a vydělal 17 501 841 Kč. Statistika vydáná 1.11.2008. (Pumiiix)
  • po uvedení snímku se uvažovalo se o pokračování s pracovním názvem Smrt na prodej. K jeho realizaci ale nedošlo. (Cherish)
  • Zábery pornofilmu, ktoré sa objavujú vo filme boli z videokaziet, ktoré pre natáčanie zapožičali niektorí členovia štábu. (Jello Biafra)

Reklama

Reklama