Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Silvie je úspěšná lékařka a věří, že konečně našla recept i na šťastný vztah. Renata je manželka známého spisovatele, ve svých kurzech dodává dalším ženám odvahu a sílu k lepšímu životu, ale v jejím vlastním životě jeden osudový prvek schází. Herečka a tanečnice Eliška stojí na začátku slibně rozjeté kariéry, ale komplikuje se jí vztah s přítelem – muzikantem... A chlapi z horské služby jsou vždy připraveni pomoci. Kde jinde by se všechny příběhy mohly protnout a vyřešit, než v zasněženém Špindlu? (Bohemia MP)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (173)

bobstock odpad!

všechny recenze uživatele

Tak nehorázná zbytečnost od vybledlých ksichtů někde z bulvárních článků o sračkách slavných v jejich záchodových mísách. Že se tvůrci nestydí za tenhle filmový průjem žádat po lidech peníze v kinech. DVD ideální na ovocný strom ke strašení ptáků. Milá Mercedes Čtvrtníčková, bacha na hraní v těchto srágorách pokud chceš důstojnou kariéru. Tihle vandalové filmového umění tě nikam neposunou. ()

Prubner 

všechny recenze uživatele

Neschopný režisér řídí sebranku (vesměs) špatných herců, hrajících podle mizerného scénáře. Kdo proboha přišel na myšlenku, že Radek Balaš je režisér ? To, co předvedl, nemá daleko k amatérskému filmu. Vtipů tu pár je, ale režisér nemá cit (resp. schopnosti) pro jejich načasování. A herci ? Hrachovcová v hlavní roli ? Jako fakt ? Když se snaží svou nabotoxovanou tváří vyjádřit nějaké emoce, je to spíš trapné. A doby, kdy bych ji chtěl vidět ve spodním prádle, jsou už 25 let pryč. Zbytek jsou herci, kteří už hrát zřejmě zapomněli (Čenský, Andrlová), nebo nikdy hrát neuměli (Fiala, Čtvrtníčková, Peroutka, Klausová, Pavlásek), případně celebrity (Verešová, Vémola, Decastelo). Ti dobří zase mají tak blbě napsané dialogy a postavy, že mají co dělat, aby to nějak zachránili (Navrátil, Blažek, Vagnerová, Sedláčková, Rímský), nebo se ve filmu jen mihnou (Zawadská, Synková). ()

Reklama

honajz odpad!

všechny recenze uživatele

Bohužel nemůžu jinak. Scénář ve stylu jakýchkoliv dvou dílů Ordinace nebo Ulice (vezmi tři čtyři dvojice a každé dej jakýsi povrchní mikropříběh a na konci je dej konečně dohromady), jen v prostorách Špindlu. Ostatně, už mě vyloženě s.ere, jak se české filmy podřizují sponzorům. "Hele, máme na Moravě vinařství, budeme vám dodávat víno do Prahy se slevou nebo zdarma, a vy o nás natočte film, třeba tři, taky seriál by se šikl." . "Hele, máme velký vodácký kemp, co o nás natočit pár filmových komedií?" - "Hele, máme na Slovensku v Tatrách super pobyty..." - "Hele, ve Špindlu máme taky, a je to blíž..." Atd. Navíc to ze všeho nejvíc připomíná Kameňák bez vtipů. Naprosto otřesná střihová skladba, kdy často není jasné, kdo kam jde, kde je, jak se kde objevil, jestli je noc, nebo den, jestli jsme v hotelu, nebo bufetu apod. Tomu vydatně "napomáhá" naprosto neschopná kamera, která zná jen polocelek, jen když je potřeba propagovat zasněžené krásy hor, přejde se výjimečně do celku - který je nastřižen opět tak neústrojně, až z toho bolí oči a mozek, protože ty celky nijak nevztahují k dění před a po nich. Detail kameraman taky nezná, a že by se často hodil. Třeba ve scéně, kdy Bendová vyjde před hotel a s pobaveným úsměvem vytáhne rtěnku - na tuto o několik scén později navazuje jiná, kde dva chlapi stojí u lyží zapíchnutých do sněhu, vedou nějaký dialog o čemsi, dokonce o vyfocení telefonního čísla, a sice divákovi nakonec dojde, že asi Bendová tou rtěnkou na lyže jednoho z nich napsala telefonní číslo, ale divák to NEVIDÍ - a to ani v detailu na těch lyžích! Vzhledem k tomu, že herci nemají co hrát, nedá se jejich "výkon" posuzovat, i když Jitka Sedláčková to málo alespoň zahrát zvládne na jisté vyšší úrovni. Nepochopil jsem ta cameo vystoupení Verešové, Vémoly nebo Zawadské, a ostatně ani Andrlová, Rimský, Pavlásek (jeho stand up vystoupení vejde do dějin jako to nejtrapnější na světě), Synková (btw, největší klišé ever s tou flaškou) jsou zde wtf do počtu. Kohákův band jsme nikdy neslyšeli hrát - vzhledem k jejich neustálému alkoholickému opojení to musela být mazec muzika. Taky mi tu vadí náhody - Navrátilova postava najde holku, ale nečeká na místě na příjezd, aby navigovala, ani jeho mobil nikdo netrasuje, aby zraněnou rychleji našli - ale maminka, tedy macecha, která zabloudila a sama neví, kde je, ji najde natotata. Doktorka nic neudělá, ale pak jí děkují, jak zachránila holce život? Wtf? Mohl bych pokračovat, ale natolik za to tento "skvost" fakt nestojí. Učebnice toho, jak se nedělá film - v českých podmínkách už asi stá. ()

Likan7 odpad!

všechny recenze uživatele

První díl najednou získává body navíc, a to jsem si myslel, že to horší už skoro být nemůže. Dvojka Špindlu je prachobyčejný guláš několika rádoby příběhů. Není to vtipné, nebo alespoň koukatelné. Je to fakt šíleně špatný a těch 110 minut člověk přežije jen s vypětím všech sil, polovinu těch postav bych přejel rolbou a nechal si Hanu Vagnerovou, která je stále krásná ženská. Kdyby si Balaš alespoň pozval kameramany Na cestě, aby jim udělali pár pěkných záběrů českých hor, jenže ani tahle elementární věc tu chybí. ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Tryzna na horském svahu. A už podruhé. První díl ještě u mě prošel, ovšem v žádném případě si nezasloužil pokračování. Někdo měl ale tu drzost sbalit kufry do Špindlerova Mlýna podruhé a ten někdo je Radek Balaš. Ano, ten Balaš, co byl někdejším porotcem ve Stardance, dnes je z něj režisér. A tenhle Balaš režírovat neumí, z tohoto řemesla neovládá téměř nic kvalitním způsobem. A jeho chabý um omlouvá jen to, že mu byl dodán otřesný scénář od Jaroslava Sauera, scenáristy jedničky, od něhož je to jednoznačně nejhorší psaná práce, scénářem to opravdu nazvat nelze, jakou se kdy prezentoval. Jeho přičiněním se vrací určité procento postav, co se objevily v jedničce. Dobrou zprávou je, že není nutné znát jejich existenci v předchozím filmu. Absolutně se nic nestane, když jste první film neviděli. Anna Polívková, kolem níž se první dějství motalo hlavně, už se zde nevyskytuje. Vrátila se Kateřina Klausová, ta je nucena trávit pár obrazů s nehereckým polenem Milanem Peroutkou. V alternativní hardcore verzi mohlo být celé pojednání dvojky o pochybné bigbítové partě kolem Jakuba Koháka, co brázdí se svojí nevalnou hudební tvorbou místní "horské" pódium. A bylo by to možná i vtipné. Mohlo to být o ztraceném stand-up komikovi Lukáši Pavláskovi, co pracuje na recepci hotelu. A pořád by to mohlo být vtipné. Mohlo to být o neodolatelném baliči zoufale opuštěných žen v horském prostředí, kterého ztvárnil Roman Blumaier. A ještě pořád by to mohlo být vtipné. Středobodem je ale spisovatel Radima Fialy a jeho rodinná dovolená, což v žádném případě není vtipné. Členkou jeho smečky je nesnesitelná Kateřina "Kaira" Hrachovcová a její očistné seance, a naprosto trapně působí i jako svůdnice toužící po oplodnění. A Anna Čtvrtníčková v roli pubertální dcery také zrovna neoplývá vtipným rozměrem. A nesnesitelných herců v nesnesitelně trapných příhodách je většina. Jsem si jist, že určitě i většina z nich věděla, že se stanou součástí blbého, nevalně realizovaného a katastrofálním střihem a zvukem opatřeného filmu. Kouzlo zasněženého Špindlu už napodruhé nezafungovalo. Ve všech ohledech je scénář průhledný a naprosto neomylně divák odhadne, jak který mini-příběh dopadne. Staří manželé po rozvodu, u nichž stará láska nerezaví, mladý pár v partnerské krizi, obelhaná mladá lékařka, která má románek na svoji rodinu fixovaným záletníkem - tohle je jen skromný výčet naprosté scenáristické rezignace na jakoukoliv špetku originality. A vše špatné podtrhuje slaboučká a sterilní režie. Film je kupodivu poměrně dlouhý, ta dějová řídkost by vystačila tak sotva na hodinu, koketuje to ale se záměrem natahovat to do téměř dvou hodin. Špindl 2 je zářnou ukázkou laciné stupidity, o kterou valný divácký zájem nebude. 3/10 ()

Galerie (208)

Zajímavosti (6)

  • „Natáčení mi přineslo spoustu velmi milých nových setkání, a to nejen s režisérem Balašem, který je opravdu výjimečná osobnost, a se kterým si přeji spolupracovat i někdy v budoucnu. Jinak mi z natáčení kromě krásy hor utkvělo neuvěřitelné nasazení, tempo a profesionální přístup všech lidí ve štábu,“ uvedla herečka Kateřina Kaira Hrachovcová. (SONY_)
  • Hlášku „Lvi žerou první“ používá Vémola často ve spojení s MMA. (Duoscop)

Reklama

Reklama