Reklama

Reklama

To, co se zprvu jednomu inženýrovi zdálo jako skvělý nápad, jak získat miliony dolarů, se zvrtlo do stavu, kdy musí prchat, aby si zachránil holý život, a snažit se přijít na to, proč ho vlastně pronásledují. (Filmbox)

Videa (1)

Trailer

Recenze (447)

Hellboy 

všechny recenze uživatele

Philip K. Dick ve své krátké povídce Paycheck opět zúročil své oblíbené téma - schopnost předvídat budoucnost a otázka, nakolik je toto předvídání důvěryhodné. Takže téměř to samé, jako Minority Report. Je neuvěřitelné, kolik nápadů se z tohoto motivu dá vytěžit. Zajímavé je, jak se na csfd liší hodnocení právě mezi těmito dvěma snímky. Proč má Paycheck pouhých 69%? Asi proto, že režisérem je John Woo, od kterého každý očekával divočejší akci a hlavně víc akce. Ale já jsem byl spokojen. ()

Shit 

všechny recenze uživatele

John Woo ma určite na svým kontě lepěí filmy, ale tenhle rozhodně taky neni špatnej. Ben Affleck se fakt hodně snaží a i když to neni zrovna nějakej velkej bitkař, tak mu ty akční scény vcelku jdou. Příběh neni nijek stupidní, spíš se mi zdál na docela dobrý úrovni, i když nedomyšleností je tady hodně, ale když se nad tim nebude přemýšlet, tak vám to ani nepřijde a celej film si užijete ()

Reklama

Cival 

všechny recenze uživatele

Kombinace John Woo za zenitem, veskrze toporný Ben Affleck a 20 procent pozitivních recenzí v Americe mi naháněla hrůzu. Ale stal se zázrak a zpoza oceánu dorazila svěží filmová radost, která si přes svůj sofistikovaný námět neklade za cíl filosofovat nad lidskými možnostmi předpovídat budoucnost, ale jen pobavit napínavou (polo)akční jízdou. Woo nejdřív pomalinku položí základní otázky, aby pak kolem svého hrdiny vybudoval temnou atmosféru, která zřetelně odkazuje k thrillerům Alfreda Hitchcocka. Ať už přímo ústředním tématem - ztráta identity hrála v Hitchově tvorbě vždy výraznou roli - nebo znepokojivou hudbou á la Bernard Herrmann, kterou doplňují táhlé záběry domů jak vystřižené z Na sever severozápadní linkou (a závěs ze Psycha uprostřed akce - vážně :-). A i když se posléze objeví nějaký ten slabší moment nebo logický karambol, není čas tyhle detaily řešit. Woo totiž znovu válí a bezhlavě táhne přímo na bránu, samozřejmě efektně explozivní a okořeněnou sněhobílou holubicí. John Woo dokázal, že ještě nepatří do šrotu a že je stále plný překvapení - po M:I-2 jsem totiž odpočinkovou lahůdku se spoustou akčních i neakčních vychytávek nečekal ani ve snu. ()

RHK 

všechny recenze uživatele

Výborný nápad (ocenil jsem zejména obálku s 19 předměty a zpětné skládání vzpomínek), opravdu plno akce (např. perfektní honička na motorce) a moje oblíbená divoška Uma Thurman. Bohužel však mizerný překomplikovaný scénář plný nesmyslů tento sci-fi film hodně kazí. Takový slabší mix Bourna, Total Recallu a Minority reportu plný klišé. Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=1BOOQdiGVCo ()

POMO 

všechny recenze uživatele

Paycheck si škodí tým, že sa tvári vážne. Alebo som prehliadol sofistikovaný zámer natočiť prvú komédiu podľa predlohy Philipa K. Dicka? Každopádne, John Woo bol tentoraz vyslaný do sveta, kde niet miesta pre biele holubice. A to znamená mrhanie ako jeho talentu, tak i toho Dickovho. Aspoň že Ume Thurman to sluší a John Powell servíruje ďalší super-cool soundtrack. Bez nich by to bolo total faux pas. ()

Galerie (45)

Zajímavosti (19)

  • V originální předloze Paycheck od Philipa K. Dicka si Jennings pošle naprosto jiné předměty, kterých je navíc jen 7. Byly to – šifrovací klíč, útržek jízdenky, stvrzenka k balíčku, kousek drátu, polovina pokrového žetonu, kousek zeleného oblečení a lístek na autobus. (HellFire)

Reklama

Reklama