VOD (1)
Série(10) / Epizody(213)
Obsahy(1)
Seriálové pokračování slavného sci-fi filmu stejného názvu. Po dalším objevu Daniela Jacksona je zjištěno, že pomocí hvězdné brány je možné cestovat i na jiné planety. Americká armáda proto zřídí několik týmů pojmenovaných SG, které mají za úkol planety prozkoumat a pokud možno s jejími obyvateli navázat přátelské vztahy. Bojují také proti mimozemské civilizaci, která zotročuje planety, pátrají po původu hvězdných bran a snaží se vymanit z vlivu zkorumpovaných politiků, kteří chtějí bránu využívat kvůli vlastnímu prospěchu. (Sharlay)
(více)Diskuze
THESimar: No a potom leti za replikatorama, ale jasne vim jak to myslíš.:D
To vůbec nestíhám :( až příští týden bych mohl vidět 3 díly..
Airon.: jen 3 epizody to nic neni :D pokud neberes to kdyz ho ukradli ale tam ten prometheus toho moc nedělal :)
dneska sem sa nahodem ohledl a vsiml sem si ze to zacala takze super jn reklamy tam nebyly super
Hej oni tam nejsou reklamy vůbec :D teda aspoň včera a neska nebyly... paráda :D
Příspěvek byl smazán administrátorem.
El Buitre: to ja su uz 2 pul hodiny v parci:)
THESimar: Zvláštní .. trochu se ti to kryje :D
Příspěvek byl smazán administrátorem.
dneska sem na to uplne zapomnel
Jé tak už dneska na to koukám... natěšenost!! Jen mě štve že to není před Simpsnama protože se pak dívám na simpsny a takle ztratím dost času tím že tu na půl hodiny od TV :(
Nejslabší díly jsou když tam není Daniel a nejlepší začínají když vznikne prometheus podle mě :)
zitra sa nezapomente divat
Hej hoši, nejlepší je střed (5. - 7. sezóna). První 4 jsou zase taková klasika a poslední 3 maj zase slušnej rozpočet = efekty. Samozřejmě záleží taky na rejžovi dané epizody, občas je tam ten rozdíl do očí bijící.
El Buitre: ok - dik
Příspěvek byl smazán administrátorem.
Narcis: "Konečné řešení" replikatoru je na konci 8. řady a určitě byli i jejim začátku ... jinak se s největší pravděpodobností od toho dílu v 6. řadě neobjevili
Příspěvek byl smazán administrátorem.
Ja ted malinko odbocim - nevite nekdo ve ktere epizode se vratily replikatori ??? Vim, ze v 6.serii byl dil jak je "uveznily" na planete, kde zpomalily cas. Pak uz sem to moc nesledoval, ale videl sem epizody, co se okolo replikatoru tocily, tak me zajima jak se zase dostaly na scenu ...
Příspěvek byl smazán administrátorem.
El Buitre: Mám to i v komentu samostatně. Pro mě Stargate neskončila ani sedmou sérií, ani osmou. Pro mě skončila sérií desátou a následnými filmy, proto mám rád i zápletku kolem Ori. Goauldi byli totiž už místy trochu roztahaní, takže zcela jinak pojatý záporák a občas výraznější fantasy prvky tak byly super oživením.
Příspěvek byl smazán administrátorem.
El Buitre: Právě druhá série ještě těch neduhů má docela dost a vysloveně zbytečných epizodních zápletek tam je požehnaně - viz třeba Duchové. Jinak z těch ne úplně podceňovaných, ale málo zbožňovaných dílů mám stopro nejradši Grace (Samantha, halucinace atd..) a pak trochu překvapivě i Point of View (alternativní reality mě u SG-1 vždycky bavily).
Jinak postavy mám rád z hlavních asi fakt všechny. Odchod Jacka samozřejmě mrzí, ale Mitchell byl super, takže v pohodě. Valu jsem měl rád, Jonase jsem měl taky rád, ale měl příliš málo prostoru na to, aby se dostal divákům pod kůži a hlavně..po tom bolestivém Danielově odchodu se takováhle změna rozdýchává těžko.
Příspěvek byl smazán administrátorem.
Příspěvek byl smazán administrátorem.
Příspěvek byl smazán administrátorem.
Těch několik kecacích a flashbackových dílů mělo hlavní smysl v tom, aby se troch chytli i ti, co SG nesledovali pravidelně. Sám jsem po pár vynechaných řadách moc nechápal, o co tam šlo a za podobný díl jsem byl celkem vděčnej. A Dvoustovka samozřejmě nemá chybu, navíc dokonale odráží můj vztah k SG.
El Buitre: Tak to vidíš - zrovna Desperate Measures a Inauguration považuju za perfektní epizody patřící určitě mezi cca top 30 SG-1 dílů. Affinity je slabší, to je pravda. A Nightwalkers už tuplem.. Jinak Lloyd nebo Joe jsou fajn, ale mně zkrátka tyhle pozemské změny vždycky přišly strašně osvěžující. A Window of Opportunity je samozřejmě klasika a Ascheni snad moje nejoblíbenější nepřímo-mytologická linka :)
Jinak když už to bereme až sem, tak který díl je tvoje naprostá srdcovka? Samozřejmě věřím, že máš hodně rád třeba Fifth Race nebo Lost City, ale to jsou díly milované snad všemi fandy. Je nějaký podle tebe fakt nedoceněný díl, který považuješ za top-top?
Příspěvek byl smazán administrátorem.
Příspěvek byl smazán administrátorem.