Tvůrci:
Mark BombackRežie:
Morten TyldumScénář:
Mark BombackKamera:
Jonathan FreemanHudba:
Atli ÖrvarssonHrají:
Chris Evans, Michelle Dockery, Jaeden Martell, Cherry Jones, Pablo Schreiber, Betty Gabriel, Sakina Jaffrey, Daniel Henshall, J.K. Simmons, Ben Taylor (více)Epizody(8)
-
Pilotní díl (E01)
-
Všechno je v pohodě (E02)
-
Kamenné výrazy (E03)
-
Následky škod (E04)
-
Návštěva (E05)
-
Zbožné přání (E06)
-
Jób (E07)
-
Poté (E08)
Obsahy(2)
Život rodiny se obrátí naruby, když je syn obviněný z vraždy spolužáka. V dramatickém thrilleru z právnického prostředí, adaptaci bestselleru Williama Landaye. (Apple TV+)
Videa (1)
Recenze (118)
Chudák mimicky bezradný Kapitán Homokokot. Poté, co pověsil hvězdotřpytný hajzlový poklop na hřebík a vyléčil elasťákové opruzeniny, má vskutku bezútěšný život. Doma má starou tak odpornou, že by mohla xichtem z fleku plašit střevní parazity, a navíc vskutku monstrózní piču, která mu ke všemu tomu neštěstí potratila do vzorové předměstské americké rodiny mimořádně slizkého semiautistického pamrda, nápadně připomínajícího Heryho Potrata po lobotomii, co s gustem sem tam opíchá nějakého toho spolužáka. Bojovým nožem. Anebo možná taky ne, kdo ví. Každopádně jindy bezchybný Smrťák Tydlidum tentokrát nevěděl, kdy přestat, a docela slušně zapletenou tří až čtyřdílnou minisérii zbytečně navatil do rozplizlých osmi dílů nestravitelnou porcí rodinných hovnot a komunikačních poruch, iritujícím festivalem tolik progresivního benevolentního rozvoje dětské osobnosti rodičovským necháváním si srát na hlavu a neumětelsky ukřivděně tvářícím se Kapitánem HK. A to je docela škoda. Kdyby tomu oslizlému paznehtovi někdo tak ve třetím díle omlátil držku o parapet a intenzivním výchovným bitím z něj dostal relevantní informace, mohlo být po čtyřech hodinách svižně vymalováno. Jenže to oni ne. To je furt samé chození po špičkách kolem tolik citlivého fuckana s LNB („Lehký Nedostatek Bití“), tolerančně edukační psychovložky, chlácholivě ignorující fatální rodičovské chyby, plačky a vzdychačky, jaký je to přeci nevinný nádherný chlapec a individualita, a neustálé objímačky a omlouvačky, když na něj někdo náhodou trošku zvedl hlas či se v jeho přítomnosti škaredě zamračil. Prostě samé parádní pokrokové psychologické metody, jak si v zajetí svépomocí úspěšně odchovat mládě vraha a katalogového psychopata. Ovšem Martelovic kluk toho Jeba vystřihnul naprosto sugestivně a celou hrací dobu mě neskutečně sral. ()
Asi nejlepší seriál/série, kterou jsem v roce 2020 viděl. Zdánlivě nijak zvláštní zápletka otce, který je nucen hájit svého syna, školáka, z obvinění z vraždy. Dejte si to. Nic tak dobrého a napínavého jsem asi neviděl nejen letos ale ani loni. Popis děje mě dost odrazoval ale nenechte se zmást, vyvíjí to se to vše hodně nečekaným směrem a budete koukat na jednu epizodu za druhou. Není to dlouhé. Předlohou je kniha, která má trošku jiný závěr než seriál, to ale nic nemění na kvalitě obou, to si dohledejte až do dokoukáte. Husí kůže po skončení, skvělý soundtrack. Opravdu napínavé od začátku do konce. 5* ()
„JSEM TADY, PROTOŽE VĚŘÍM V SYSTÉM A CHCI, ABY PRAVDA VYŠLA NA JEVO…“ /// Vražda školáka v prostředí, kde k sobě mají lidi blízko. Což je důležitý. Stejně jako to, že Barberovi jsou fajn a milující rodina… Obrazová příručka k tomu, co se bude dít, když vám obviněj dítě. Celkem dost „omáčky“, ale aspoň se víc seznámíme – se všema. Pak samo vyplouvaj logický věci – jako jak dobře znáte svého parchanta vy? Má to 8 dílů, takže logicky jde o víc než jen o jedno obvinění. Zvlášť, když vyšetřování jde tak nějak mimo nás. Drobný zápletky, rodinný střípky a snaha chránit svý dítě. Do toho ty vnější vlivy (sociální sítě, novináři…), prostě pel mel, kterej v tomhle rodinným dramatu baví. Navíc kurva chcete vědět, jak to všechno bylo… /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Stejnojmennou knihu, kterou v roce 2012 napsal William Landay, neznám. 2.) Znám svého syna (Znám svého syna?). 3.) Mám fotra ve vězení a přemejšlím, jestli bude mít mladej protekci. /// Thx za titule „Petra Kabeláčová“ a „saurix“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ne AKCE ne NAPĚTÍ * ()
Miestami scenáristický “patos”, plný vyšetrovateľských, či iných primitívno nelogických prešľapov, no keď človek videl taký dokument, ako je “The Imposter”, možné je vlastne úplne všetko. Každopádne, moju pozornosť samotný seriál udržal od prvej do poslednej minúty, čo sa tak často nestáva, pričom herecké obsadenie, je taktiež dokonalé (!), a tak mile rád tú štvrtú bez váhania udelím. ()
Poutavý seriál, který kombinuje rodinné a soudní drama o následcích vraždy mladého chlapce, která silně zasáhne rodinu jejichž syn je z vraždy obviněn. Seriál není detektivkou a nějaké "pátrání" a hledání důkazů je na vedlejší koleji. Více se zaměřuje na postiženou rodinu, to jak se jim změní život, jak je vnímají přátelé a hlavně, kde je skutečná pravda. Seriál táhnou slušné herecké výkony a profesionální technická stránka. Naopak pokulhává scénář, který sice dokáže předvést poutavé dialogy ale nemá žádné překvapení nebo jakkoukoli inovaci v rámci příběhu, který není ničím novým a vlastně po celou dobu jede ve známých kolejích a hlavně nedokáže utáhnout všech 8. sérii, které jsou zbytečně natažené, přestože nikdy nepřijdou s ničím vyloženě novým nebo zajímavým. Zkrácení o dva díly, by výsledku jen pomohlo. Slušných 70% ale po vtahujícím úvodu, jsem čekal více. ()
Galerie (51)
Zajímavosti (10)
- Pôvodný autor príbehu William Landay pracoval ako asistent okresného prokurátora v Massachusetts predtým, ako sa stal spisovateľom. (Weezy22)
- Při „filmovém večeru“ ke konci epizody se dívá Jacob (Jaeden Martell) s rodiči (Chris Evans, Michelle Dockery) na film Volný den Ferrise Buellera (1986). (J.F.B.)
- Jaeden Martell a Chris Evans zde hrají syna a otce. Spolu se už objevili ve filmu Playing It Cool (2014), kde hráli stejné role a předtím ve filmu Knives Out (2019), kde hráli jako bratranci. (SONY_)
Reklama