Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Čtrnáctiletá Grace MacLean se svou kamarádkou Judith se vydaly na projížďku na koních. Cestou do příkrého kopce však Judithin kůň uklouzne, splaší se a vláčí dívku, která se neudržela v sedle, za sebou. Grace se kamarádce marně snaží pomoci. Na silnici se proti nim vyřítí kamion, který nestačí zabrzdit a narazí do nich. V nemocnici se Robert a Annie MacLeanovi dozvědí, že Judith zemřela a jejich dceři musela být amputována noha u kolena. Veterinářka na místě nehody najde těžce zraněného a polekaného koně Pilgrima, který patří Grace. Žádá Annie, aby dovolila trpícího koně utratit, ta to však odmítne. Čas běží a rodina se jen obtížně vyrovnává s prožitou tragédií. Vše stěžuje setkání Grace, která se nedokáže se svým zraněním vyrovnat, s Pilgrimem, znetvořeným četnými ranami, který nesnese přítomnost lidí. Zoufalá Annie objeví v časopise článek o Tomu Bookerovi, který dokáže svým neobvyklým nadáním léčit zvířata. Zavolá mu, on však odmítne přijet do New Yorku. Annie se nevzdává a přes odpor dcery i manžela se rozhodne odjet s koněm i s dcerou na Bookerův ranč do Montany. (TV Nova)

(více)

Recenze (315)

golfista 

všechny recenze uživatele

Trošičku pomalu, ale mistrovsky vystavěný příběh o spěchu moderní doby, který je důležitý jen do chvíle neštěstí a o poznání, že vzácní lidé se najdou i jinde než mezi "intoši". Redford snad neumí natočit špatný film. Úvodní scéna koňské "bouračky" v lese si nezadá s leckterou scénou z akčních filmů. ()

nash. 

všechny recenze uživatele

To milostné vzplanutí tam bylo navíc a bylo možná to jediné co rušilo, i když scéna tance byla natočena pocitově úžasně. Člověk před obrazovkou prožíval a cítil každý jejich dotyk, každý jejich pohyb, každý jejich pocit.. ale jinak by se mi mnohem víc líbilo, kdyby to byl jen příběh o zraněné dívce a zraněném koni, o muži, který daleko od civilizace léčil laskvavostí a moudrostí a také o supermoderní emancipovcané matce, která konečně měla příležitost pochopit, že život je o něčem jiném.. celkově to působilo jako Elektrický jezdec s příchutí Madisonských mostů a to si tedy dám oba zmíněné filmy raději zvlášť a v originále.. ()

Reklama

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

Je to príbeh o koňoch,je to príbeh o spolupatričnosti,je to o pocite,že jeden okamžik nám može zmeniť celý život.Začiatočná scéna kôň-kamión bola veľmi vzrušujúco drsná ale hlavne dobre znázornená.Herecké prejavy tiež vynikajúce a má to silnú emocionálnu hĺbku.Je točený pomalou a kludnou formou ale vobec to nevadilo,práve naopak do príbehu to bravúrne zapadalo. ()

Šakal 

všechny recenze uživatele

Mám rád koně (a ne, (byť „masák“) výjmečně nemyslím (koňský) salám, mám rád (nespoutanou) přírodu, mám rád volně plynoucí Redfordovu režii a mám rád Roberta jako herce. Položme si (řečnickou) otázku. Můžu mít nerad tento snímek?! ANO, tak prosté to někdy bývá. Téměř to vypadá, že si Robert tento snímek střihnul pro svoje potěšení a nutno jedním dechem dodat, že i pro to mé. Vzhledem k faktu, že si zdejší drtivá většina dává dobrý pozor, aby neodkryla „duši nevyléčitelného romantika“, tak byť já se za něj rozhodně nepovažuju, bez mučení přiznám, rád jsem se nechal unést. (Za)snít , stejně jako (po)zastavit se (člověk) občas musí, aby se posléze opět probral a nadechnul do reálného života. Takže, děkuji Roberte! ()

kingik 

všechny recenze uživatele

Redforde nezlob se ale ty jsi hrozný režisér. Koho má bavit dívat se na tvoje kraviny o ničem, které mají neúnosnou stopáž a divák u nich 20krát usne, stihne jít na nákup, a ještě stačí uvařit a tvůj film ještě pořád jede. Bože bylo to dlouhé a hrozné. Herci mě nebavili, hudbu si nevybavuji, kamera se snažila a kun taky a celkově bych to nenatočil ani v horečkách. Redforde už prosím nic nerežíruj. Předem děkuji za kladné vyřízení mé žádosti. ()

Galerie (22)

Zajímavosti (25)

  • Ve scéně, kde matka Grace vyhledává informace o koních, aby mohla pomoci Pilgrimovi, můžeme vidět fotografii od světoznámého českého fotografa Josefa Koudelky. (theSaint)
  • Knižní předloha byla inspirována autobiografií Monty Robertse „Muž, který naslouchá koním“, i když sám Monty prohlásil, že se „zaříkáváním“ nemá film nic společného, zejména ta násilná scéna v kruhové ohradě. (Nalien)

Reklama

Reklama