Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bezstarostnému Ryanovi jednoho dne zazvoní telefon, v němž ho neznámá žena prosí o pomoc. Byla údajně unesena, jmenuje se Jessica a jen náhodou se jí podařilo zprovoznit rozbitý telefon. I když je nejdřív Ryan na pochybách, díky telefonu slyší, jak únosci Jessicu bijí. Chystají se zbít i jejího syna, a to se už Ryan rozhodne jednat. Na policii dojde ke rvačce a místní šerifové na něj nemají čas, a tak se rozhodne jednat sám. Sebere auto bezpečnostní služby a únosce pronásleduje. Kvůli baterii v telefonu je však ztratí. Podaří se mu ale zjistit, že únosci se vydali na letiště pro manžela Jessiky, a rozhodne se jejich plán dalšího únosu zmařit. Ryan navíc odhalí i další tajemství - záznam na videokameře, kde se policisté dopouštějí vraždy. Brzy tedy pochopí, že stojí proti zkorumpovaným strážcům zákona... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (411)

choze 

všechny recenze uživatele

Mobilní alternativa poctivého scenáristického řemeslníka Larryho Cohena (Maniac Cop, Ambulance) k jeho vynikající Telefonní budce. Průměrný letní thriller s dynamickou premisou, ze které se rozhodně dalo vydolovat mnohem víc, který se naštěstí nebere moc vážně, čímž mnohé zachraňuje. Nechápu proč celkem jednoznačně interpretovatelný název filmu nepřeložili do češtiny (stejně jako třeba u Saw nebo Collateral). ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Ze začátku jsem se docela vyděsil, co si to na mě debutující Morgan ve scénáři připravil, protože hlavní únos vybafne dřív než se rozkoukám a hned zkraje připraví nesnesitelně (a téměř nesledovatelně) hysterickou Kim Basinger a hejska Chrise Evanse, balícího zpátky svoji expřítelkyni. Nakonec je z toho ve výsledku směska, která střídá výtečně vygradované napětí s logickými lapsy a do toho všeho přidává i středně vysokou horu klišé. Naštěstí se nám z hejska postupně vylíhne sympaťák, takže jsem měl komu fandit a hlavně díky právě Evansovi mám z Cellularu dojem lepšího průměru. ()

Reklama

genetique 

všechny recenze uživatele

Znesiteľný thriller okorenený o celkom slušnú akciu. Ellis je rutinér a dramatický podtext si mohol odpustiť. Navyše práve tým tento film úplne stráca na vážnosti. Zvraty pomerne naivné, ale dobre to odsýpalo a herecky sa to tiež dalo prekusnúť. Navyše Nokia musela pekne siahnuť do vrecka v časoch, keď ich s prehľadom predbieha konkurencia. 70%. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Když přejdu to, že je to tak trochu propagace Nokie, tak musím říct, že jsem se bezmála sto minut docela solidně bavil. Velký klad je, že to ani režisér, ani scénárista a mnohdy ani herci neberou zase tak vážně. Scénář vcelku ušel, samozřejmě se film nevyhnul několika krkolomným scénám a provařeným klišé, ale nic co by se nedalo vydržet tam nebylo. Tempo bylo velice solidní a po celou stopáž se člověk nenudí. ()

Segrestor 

všechny recenze uživatele

Taky se vám stane, že z ničeho nic zazvoní telefon a tam neznámá žena v nesnázích, která začne líčit své pohnuté osudy, vy jí stále nasloucháte, mezitím si řešíte své záležitosti - dojedete natankovat, vyzvednout děti ze školky, zamluvit dovolenou na Lipně atp., a ona pořád vypráví, třebas i někoho během telefonování zavraždí, a na konci dne už ji to zavěsíte se slovy, že jedná se o omyl, jelikož už baterie vašeho smartfounu svítí červeně, stejně jako vaše ucho? Mně tedy furt a tak jsem byl o to víc zvědav, jak tomu bude v tomto trihelu. Inu, můžu vám říct, že to nabralo úplně jiný směr, než jsem sám zvyklý a tak říkám, že je to kravina. To by se takhle stát nemohlo. Už ten trhavý, napůl indiánský, napůl downský, běh, který zde předvedl Chris Evans, stál filmu jednu hvězdu. Jeho nelogická reakce na telefonát, podobný výše uvedenému, je prapodivná. Ale, je to film, že ano. Nakonec se divák i pobaví, ale stejně cítí, že by to mohlo být ještě malinko lepší. ()

Galerie (40)

Zajímavosti (16)

  • Během úvodního víkendu (8. – 10. 9. 2004) si 25-milionový thriller odnesl z kin 10,1 milionu dolarů. Celkem diváci za lítsky utratili 32 milionů. (imro)
  • Snímek měl původně tzv. turnaround status, což znamená, že studio vlastnící práva se ho vzdává, a tak si film může zakoupit jiné studio. Takto se dostal Mobil ze Sony do New Line Cinema. V této pozici se však neocitnou jen filmy, které nejsou úspěšné, pochodili takto i Černý jestřáb sestřelen či Traffic: Nadvláda gangů. (imro)

Reklama

Reklama