Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Bezstarostnému Ryanovi jednoho dne zazvoní telefon, v němž ho neznámá žena prosí o pomoc. Byla údajně unesena, jmenuje se Jessica a jen náhodou se jí podařilo zprovoznit rozbitý telefon. I když je nejdřív Ryan na pochybách, díky telefonu slyší, jak únosci Jessicu bijí. Chystají se zbít i jejího syna, a to se už Ryan rozhodne jednat. Na policii dojde ke rvačce a místní šerifové na něj nemají čas, a tak se rozhodne jednat sám. Sebere auto bezpečnostní služby a únosce pronásleduje. Kvůli baterii v telefonu je však ztratí. Podaří se mu ale zjistit, že únosci se vydali na letiště pro manžela Jessiky, a rozhodne se jejich plán dalšího únosu zmařit. Ryan navíc odhalí i další tajemství - záznam na videokameře, kde se policisté dopouštějí vraždy. Brzy tedy pochopí, že stojí proti zkorumpovaným strážcům zákona... (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (411)

movie 

všechny recenze uživatele

Něco tak přervaného nesmysly a logickými peckami, jako je CELLULAR, jsem v "áčkové" kinematografii už hodně dlouho neviděl. Ke všemu tu ještě hraje Kim Basinger! Nevěřím že ta holka měla slabou chvilku, tohle je fakt špatná herečka ... hehehe. Nicméně díky množství komediálních prvků, které snímku ubírají na vážnosti, to nedopadlo tak špatně, celkem to odsýpá a nenudí. I když musím říct, že se Larrymu Cohenovi (scénář) variace na jeho výtečnou TELEFONNÍ BUDKU už prostě moc nepovedla! ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Ze začátku jsem se docela vyděsil, co si to na mě debutující Morgan ve scénáři připravil, protože hlavní únos vybafne dřív než se rozkoukám a hned zkraje připraví nesnesitelně (a téměř nesledovatelně) hysterickou Kim Basinger a hejska Chrise Evanse, balícího zpátky svoji expřítelkyni. Nakonec je z toho ve výsledku směska, která střídá výtečně vygradované napětí s logickými lapsy a do toho všeho přidává i středně vysokou horu klišé. Naštěstí se nám z hejska postupně vylíhne sympaťák, takže jsem měl komu fandit a hlavně díky právě Evansovi mám z Cellularu dojem lepšího průměru. ()

Reklama

Arx 

všechny recenze uživatele

Thriller postavený na jednoduché zápletce a v kterém se vlastně pořád něco děje. Film je poměrně krátký a tak neztrácí dech a myslím, že hodně lidí bude i bavit. Celkový dojem ale poněkud sráží naivita a banalita příběhu a také různé nelogické řešení dějových zápletek. Pokud se chcete skvěle bavit vypněte mozek a jen sledujte. U mě je to lehce nadprůměrný film a s odřenejma ušima mu dávám nakonec 4 hvězdičky. ()

Dever 

všechny recenze uživatele

Soundtrack John Ottman: 1. Opening/Abduction [3:10] ,2. Going Shopping [3:32] ,3. Making a Connection [2:30] ,4. Freeing Ricky [4:05] ,5. Moony's Curious [1:21] ,6. School's Out [4:22] ,7. The Bait [3:06] ,8. Epiphany/Bank [4:02] ,9. LAX [4:21] ,10. We're Going to Die [2:11] ,11. The Pier [4:09] ,12. Lost Connection/Dirty Cops [4:42] ,13. Porsche/Simple Bio [3:36] ,14. Police Station [4:01] ,15. Fake Out [2:12] ,16. Shoot Out [5:42], ()

Gilmour93 

všechny recenze uživatele

Libový surfař bez handsfree, Basinger s pytli od erteplí pod očima, Yun-Fat Macy bez párátka a učitelsky přísný pohled Stathama jako pojítko mezi snímky Crank a Cellular - v jednom je potřeba udržet adrenalin, ve druhém signál a hlavně víčka.. Ellis natočil lehce zapomenutelnou toboganovou jízdu pro děti, co vás na konci vyplivne do velmi plytkého bazénu a jak praví reklamní slogan, že Nokia spojuje lidi, tak já jsem byl po dobu 94 minut spíše dočasně nedostupný. A myslím, že i kdyby zavolali později, spojení se nezdaří.. ()

Galerie (40)

Zajímavosti (16)

  • Honička na střeše banky a konec filmu podkresluje píseň "Sinner Man", jenž (krom mnoha dalších snímků) byla použita i ve vyvrcholení filmu Aféra Thomase Crowna (1999). (Lasskoun)
  • Snímek měl původně tzv. turnaround status, což znamená, že studio vlastnící práva se ho vzdává, a tak si film může zakoupit jiné studio. Takto se dostal Mobil ze Sony do New Line Cinema. V této pozici se však neocitnou jen filmy, které nejsou úspěšné, pochodili takto i Černý jestřáb sestřelen či Traffic: Nadvláda gangů. (imro)
  • Pro scenáristu Chrise Morgana to byl v podstatě celovečerní debut, protože do té doby se mu sice dařilo prodat několik scénářů, ale žádná z jeho prací nakonec nebyla použita. (imro)

Reklama

Reklama