Kamera:
Larkin SeipleHudba:
Son LuxHrají:
Michelle Yeoh, Ke Huy Quan, Stephanie Hsu, James Hong, Jamie Lee Curtis, Tallie Medel, Jenny Slate, Harry Shum Jr., Sunita Mani, Aaron Lazar, Andy Le (více)VOD (5)
Obsahy(2)
Žena středního věku se nudí se svým manželem, začíná nesnášet svého otce a moc si nerozumí s dcerou, která pro změnu začíná nesnášet jí samotnou. Její prádelna spěje ke krachu a úřednice z finančního úřadu ji daňové přiznání hodila na hlavu. Zrovna sedí a trpí na finančáku, když se objeví manžel z jiné dimenze a ukáže jí, že má stovky životů a ne úplně každý stojí takhle za prd. Vedle sebe totiž existuje celá řada paralelních vesmírů a všem najednou teď hrozí smrtelné nebezpečí. Hlavní hrdinku tak čeká ještě větší hrůza, než jsou daně, protože právě a jenom ona může ultimátní zlo zastavit. Má totiž schopnost prostupovat souběžnými vesmíry, nasávat v nich schopnosti a dovednosti svých paralelních já a ty pak pro záchranu všech světů použít. V některém je filmovou hvězdou, jinde kuchařkou, přebornicí kung-fu, někde mají místo prstů jakési párky, někde si úřednici z finančáku vzala za ženu a jinde je zase pouhým kamenem. Na všechna svá já se může napojit a v jeden čas žít nespočet různých životů. (Bontonfilm)
(více)Videa (2)
Recenze (731)
Dosť podobný prípad ako Richard Kelly, ktorý zaujal originálnym, temným a mierne náročnejším Donniem Darkom, aby potom nezvládol očakávania (svoje aj iných), neustriehol mieru a odpálil pokus "povedať všetko o všetkom" v nezvládnutom a preexponovanom Southland Tales, tak aj Danielovia pocítili momentum, aby ho vzápätí absolútne premrhali a po originálnom, vtipnom a milo bizarnom Swiss Army Man vyhoreli v "lacnej" znôške maintreamovej disney+ bizarností a v novodobej nerd-variácii mid-cultu, ktorá sa rozbieha síce veľmi sľubne, ale od zhruba polovice už iba kvantitatívne vŕši monotónne akcie a dekorácie v algoritme, ktorý sa bez obmeny opakuje až do záveru... a potom do druhého záveru... a do tretieho (či koľko ich tento o hodinu dlhší než by mal byť dlhý film má). A pritom sa dá byť uletený, meta, popkultúrny, postmoderný, transcendenálny a aj zábavný, veď sa pozrime na Edgara Wrighta, na Charlieho Kaufmana, na Wesa Andersona či pokojne povedzme aj na Quentina Dupieux. Toto však naozaj nevyšlo tak, ako by mohlo a ako sa dalo očakávať. ()
Tak doufal jsem, že aspoň druhým filmem si v Boskovicích spravím chuť, ale nepovedlo se. Víceméně bych souhlasil s tím co napsal Laco, že to že je něco originální píčovina ještě neznamená, že to bude fungovat. Prostě pánové Kwan a Scheinert se rozhodli točit filmy kterým nikdo nerozumí a možná, že ani oni sami. Takže bez nějakýho většího vysvětlování tu skáčeme z jedný reality do druhý šílenost střídá ještě větší šílenost, ale absolutně ani v nejmenším to nefunguje jako celek. Pár nápadů a scén je povedených minimálně mýval a kameny určitě, ale to nestačí. Co mě pak překvapilo jak Michelle na to, že má teprve 60 působí hrozně staře. Oproti tomu James Hong je na 93 let v pecka formě. Každopádně je to divnej film a tak speciálně pro Laca bude i obligátně divný moje hodnocení za nejslabší dvě hvězdice. Po skončení filmu už jsem jen spěšně prchal z Boskovic před blížící se bouřkou a deštěm. Tahle filmová noc se moc nepovedla.25% ()
"Verbal plave v odpadu, film v červených číslech? To mi zvedne náladu, zacuká mi v tříslech!" Bohužel ne, cukalo, resp. tikalo mi jen levé oko. Přitom já si po pobytu na pustém ostrově nové lacláče kupovat nemusel, na rozdíl od verbala, kterému se při sledování Švýcaráku otvírala kudla v kapse. Mrtvolné prdy, zachraňující suicidálnímu houmlesákovi život, jsem, i přes nezvládnuté finále, ocenil třemi silnými hvězdami. Ovšem tohle All at Once byl děs a čiré utrpení. Natahované jak žížala, divoký střih, hnusné (a imho zbytečné) stroboskopické efekty a mezi multivesmíry děj skákal jako režisérská koza na ledu, furt dokola. Infantilní pokusy o vtip (anální kolík a spol.), hromada přemoudřelých keců a ze zdivočelé kreativity uplácané mývalí lejno. S vysoce sofistikovanou mantrou pro lůzry: Tvoje síla je v tom, jak jsi úplně ve všem špatná. Bože můj. Že já trouba starej, když mi včera u dveří mňoukala fantazie, že by zase jednou chtěla na špacír, nevzal na procházku raději čičinku Babydoll, s jejími útěky z k neunesení hnusné reality do lepších vesmírů. ()
Buď prostě kámen. Nebo raději ne? Tenhle bagel mě celkem vcucnul. Mýval si mě omotal kolem prstů. Párky bych z toho všeho ale vynechal. Emotivní exkurze do mnohovesmíru postavy, která v jednom universu selhala snad úplně ve všem, aby v těch ostatních mohla využít svůj plný potenciál. Působivý chaos. ()
Název rozhodně nelže, jelikož režijní a scenáristické duo Danielů skutečně servíruje dlouhatánskou smršť trailerově sestříhaných vjemů, které jsou efektní, poutavé a bizarní zároveň. Rámcový příběh sleduje generační propast mezi hlavní hrdinkou v okouzlujícím podání Michelle Yeoh a její dospívající dcerou, vyprávění se však nevyhýbá velkému množství podzápletek. Existenciální rodinná vztahovka zdůrazňující překryvy čínsko-americké kultury a způsobu života je navíc obalená spoustou audiovizuálních atrakcí napříč žánry. Drama, komedie, sci-fi, kung-fu mlátička… Na co ukážete, to tu najdete. Kvůli přetažené stopáži je ten příval energie a nápadů místy úmorný a (v souladu s jedním z ústředních témat) zahlcující, i tak se ale jedná o jeden z nejzajímavějších filmů roku. Více zde. ()
Galerie (26)
Zajímavosti (58)
- V jedné scéně měla Evelyn (Michelle Yeoh) hrát mluvící urnu, která obsahovala její popel, ale ta byla nakonec z filmu odstraněna, ale záběr na urnu zůstal. (HanzoBureshi)
- Motorové vozítko Alpha Gong Gong připomíná zadní část přestavěného Deloreanu z filmu Návrat do budoucnosti (1985). (KGBelik)
- Oficiální synopse na IMDb.com zněla: „Žena se snaží zaplatit daně,“ aby se před zveřejněním traileru neprozradily podrobnosti o ději. (KGBelik)
Reklama