Režie:
Leigh JaniakKamera:
Caleb HeymannHrají:
Kiana Madeira, Ashley Zukerman, Gillian Jacobs, Olivia Scott Welch, Benjamin Flores Jr., Darrell Britt-Gibson, Sadie Sink, Emily Rudd, McCabe Slye (více)VOD (1)
Obsahy(3)
Deena se propadne do roku 1666 a odhalí pravdu o Sarah Fierové. V roce 1994 bojují její přátelé o život a budoucnost města Shadyside. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (150)
Do třetice víc všeho špatného než dobrého. První, hodně nezáživná část, odehrávající se v podezřele multirasové vesnici 17.století, přináší banální a šablonovitý příběh o vylízaných vidlácích a falešném obvinění z čarodějnictví nekonformní lesbické dívky. Docela nuda. A po návratu do současnosti (tedy do devadesátek), nastane opět návrat i k překombinovanému a užvaněnému filmu pro mládež, v jehož závěru chudí a ponižovaní slavně zvítězí nad zlem a vše je završeno dlouhým a vášnivým lesbickým polibkem. Doufám, že jsem teď tímhle částečným spoilerem někomu nepokazil zážitek z kvalitního diváckého vyvrcholení při sledování vyvrcholení téhle "popcornistické" trilogie. ()
Je to lepší jak dvojka a kvalitně zhruba na úrovni jedničky. Začátek máme chvíli origin té postavy co to údajně dělá (škoda, že neukázaly vraždy toho pastora) a pak se to vrátí do roku 1994 a boj hlavních postav se zlem. Ten začátek není špatný je zde dobře ukázané co udělá davová psychóza po tom přesunu do současnosti je to horší. Nemám rád , když se z vrahů dělají debilové různé nápisy jako debile zde jdi a tak dále navíc vrahové s potenciálem degradovaly na tupé figurky bez mozku jelikož podle těch nápisů fakt šli . Dále závěrečný plán je takový , že po nich stříkají krev s barvou opravdu se za tu dobu na více nezmohly? 60 procent P.s. co kdyby měl záporák příbuzné a řekl to jim jela by ta kletba dále nebo ne? P.s. 2 Když se jich chtěl záporák zbavit proč neřekl její (té lesby) jméno , aby začala vraždit a měl by pokoj a jak to, že ta její přítelkyně nezmizela taky, když zmizeli všichni jejichž jména byly na seznamu a její tam bylo taky (viz konec jedničky) ? ()
Propletené je to hezky, to nemůžu říct, ale jinak... jako dobová záležitost je to narozdíl od minulých dílů nuda. Nemá to vůbec žádnou atmosféru. Neexistuje tam ani snaha o budování napětí. Je to příšerně dlouhé. A kdyby se celý díl odehrával JEN v roce 1666 (i když je jasné, že by prostě nemohl), bylo by to o trochu lepší. Herci fajn, soundtrack super, mytologie hezká. Jinak ani v tomto případě nic moc. A je to fakt, fakt škoda. 55%. ()
Desaťminútový flashback natiahnutý na hodinu a potom ťažkopádne finále. Zručný rozprávač by tento monumentálny príbeh na tri filmy dokázal vtesnať do jedného dvojhodinového filmu (s prižmúrením oka si viem predstaviť dva). Nakoniec tak nefunguje žiadna z línií - 1994, 1978 ani 1666 - lebo vnútorne je to nekoherentné a napriek mimoriadnej minutáži žiadna línia nemá dostatok času na rozpracovanie postáv a motivácií, lebo tých postáv je tu habadej. ()
A zase ďalší pád. Jediná hodnota tohto filmu je v tom, že dáva do súvislosti ( konečne) veci z predchádzajúcich filmov. Ale inak tomu znova chýba atmosféra a napätie. Viem, že slasher je ako subžáner predvídateľný. Ale ak pri filme divákovi dochádzajú súvislosti skôr ako postavám, niečo je zle. Tvorcovia tápajú. Je tam náznak hravosti a invenčnosti. Finále v obchodnom dome bolo celkom funny, ale uniká mi úmysel za tým všetkým. Historická rovina pôsobila ako zo zlého televízneho filmu. A tá finálna z mesta, ako rýchlo pozliepaná z rôznych častí. Bol to určite ambiciózny projekt. Neľutujem, že som ho videl. Ale druhá časť tejto prapodivnej trilógie pôsobí 90% stopáže, ako od iných tvorcov. Séria nie je konzistentná. Ani inteligentná. A už vôbec nie zábavná. A takmer šesť hodín sa pozerať na postavy, ktoré nevedia narábať s nožom, ale aj tak každého a všetkých bodajú mi príde ako výsmech inteligentnému divákovi. Za ktorého sa v malých momentoch subjektívnej clarity občas aj považujem. ()
Zajímavosti (5)
- Když vyjde Thomas (McCabe Slye) na začátku filmu z dřevěné boudy, tak za sebou zavře dveře. Později ale budou otevřené. (Duoscop)
- Deena (Kiana Madeira) používá ve filmu knihy přilepené lepící páskou k hrudi jako ochranu proti pořezání. Všechny knihy jsou od spisovatele R.L. Stinea – autora knižní předlohy „Fear Street“. (Wade Wright)
- Během příprav v obchodě hraje píseň „Come Out And Play“ od The Offspring. Ke konci filmu zazní písně „Live Forever“ od Oasis a „Gigantic“ od Pixies. (Duoscop)
Reklama