Režie:
Joseph KosinskiKamera:
Claudio MirandaHudba:
Joseph TrapaneseHrají:
Chris Hemsworth, Miles Teller, Jurnee Smollett, Mark Paguio, Tess Haubrich, Ben Knight, Daniel Reader, Sam Delich, Ron Smyck, BeBe Bettencourt, Joey Vieira (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Vězeň zavřený v supermoderní věznici začíná pátrat po tom, k čemu má vlastně sloužit droga na ovládání emocí, kterou testuje pro geniálního farmaceuta. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (210)
Celé to tak hezky začne, jen aby to vyznělo úplně do ztracena. Základní premisa je zajímavá, Kosinski to pěkně snímá a Hemsworth je v netradiční poloze taky fajn. Film hezky plyne až člověk zjistí, že tři čtvrtě stopáže jsou pryč a vlastně se nic nestalo. Pak přijde finále s pointou, která je naprosto nezajímavá a nepřekvapivá. No a potom je konec. Nevím, jestli v knižní předloze je nějaká genialita, kterou se jen nepodařilo převést, ale pokud tohle je všechno, co originál nabízí, tak to potěš koště. Jako povídka na cestu vlakem to je asi fajn, ale proč by z toho někdo dělal film proboha? Po Top Gunu Kosinski zažije celkem vystřízlivění, jeho vizuál měl být využit u lepšího scénáře. ()
Zvláštně, ne moc uvěřitelně pojmutý námět, který sice pracuje s fajn myšlenkou, ale vzbuzuje nezodpovězené otázky a rozpačité dojmy z wtf scén a naprosto nevhodného humorného podtónu. Druhým shlédnutím jsem si potřeboval potvrdit, že nebyla chyba v mém momentálním rozpoložení a že Kosinski skutečně natolik ulítl. A nebyla. Ještě i hudba je v tom špatná. Jak film rozjede fajný písničkový šlágr, tak mu jiné songy později pomůžou do rakve. ()
Uh what.. Netflix letos zatím vede ve vydávání dost random wtf filmů. V tomto případě o to víc zarážející, že máte obstojného režiséra, super obsazení, super scenáristy, vlastně i dobrý námět... a stejně vám z toho vzejde řídká polívka bez špetky napětí s divně se pitvořícím Chrisem Hemsworthem, jemuž jeho roli ani za mák nevěříte, a scénářem za 5,50,- v akci v Lidlu. Kde tady se stala chyba, to by mě vážně zajímalo. 5/10 ()
“Vďaka” Netflixu sa stal gray man jednotkou povrchnosti, sterilnosti, odfláknutosti a stupidity. Vidieť vo vysokorozpočťáku s áčkovými hercami paškvil, kde máme hrdinovu traumu z detstva spoznať, prežiť, aj prekonať pomocou jedinej scény, je skrátka dosť aj na béčko, nie na 200 miliónov. Kosinski je ale o niečo lepší režisér a tak sa nedostatočne vypracovanú drámu aspoň pokúsil odľahčiť. Ťažko posúdiť, či to pomohlo. Emocionálny dopad by bol slabý, takto je nulový. Ale zas aspoň to neni urážka. Záverečná polhodina to neustále zhadzovala, najblbší bol asi ten twist so súrodencami. Celkom možno fungovala chémia medzi Tellerom a tou holkou. 50%? ()
Nebolo to zlé, režisérska taktovka nesklamala, ono ani ten ríbeh nebol úplne zlý, niektoré dialógy mali naozaj hlbšiu podstatu a zmysel ako sa na prvý pohľad zdalo ale predsa len, ten záver mohol byť zvládnutý vo veľkom štýle...a ak nie vo veľkom, tak vo väčšom určite. Tých 50% je naozaj krutých ale na druhej strane červené čísla to tiež nie sú... ()
Galerie (44)
Zajímavosti (6)
- Jedná se o první film Josepha Kosinského s ratingem R. (BMW12)
- Důvodem Jeffova (Miles Teller) uvěznění ve Spiderheadu je řízení pod vlivem alkoholu, které má za následek nehodu. Miles Teller často hraje postavy, které jsou účastníky nebo téměř účastníky dopravních nehod. Je to vidět v jeho předchozích filmech Krev šampiona (2016), Kouzlo přítomného okamžiku (2013) a Králičí nora (2010). V některých případech to pomáhá zmírnit nebo vysvětlit pohled na jizvy na jeho tváři, které má z autonehody ve skutečném životě. (BMW12)
- Rogan (Nathan Jones) si číta knihu "Tenth of December" od Georga Saundersa, ktorá obsahuje krátku poviedku "Escape from Spiderhead", podľa ktorej je natočený tento snímok. (belinko)
Reklama