Recenze (113)
The Man Who Walked Between the Towers (2005)
nice voice Jake :*
Květ pouště (2009)
...jo holka, to nebude jednoduchý...tradice jsou tradice a pokud v těchto zemích neproběhne osvěta a vzdělávání, bude se řezat dál a dál...ale ostatně, která země by si nechala vzít svou tradici, byť je sebevíc barbarská???
Krásní & úžasní (2001)
Zvláštních 89 minut......já vlastně nevím, co jiného napsat:D. Film krásní a úžasní bych asi nikomu nedoporučila, ale u několika scén jsem se neskutečně zasmála. Bezpochyby krásný a úžasný byl Jake, takže jak je u mne zvykem, za Jakea dávám tři hvězdy:)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Dávám čtyři, nebýt Jakea a jeho nařachaných předností :) tak dám asi jen tři. Bylo to dobrý, příběhově nakonec taky zajímavě zpracovaný, ale proč mi tam jen něco chybělo? Ten náboj z Troji a síla Gladiátora nebo Spartaka? Těšila jsem se vážně moc, v půlce filmu jsem začala být hodně zklamaná, vývoj příběhu to ale zlepšil hned v zápětí. hodně mě potěšil Alfred a Ben, ti dva byli opět skvělí.
Medvěd (1988)
Tak u tohoto filmu jsem poprvé během své divácké kariéry brečela jak želva. Bylo mi asi 6 let.
Alexander Veliký (2004)
Nedivím se tomu špatnému hodnocení..nebyl to trhák..ale za přiblížení událostí stojí za to se podívat.
Dogville (2003)
Tak tohle, tohle bylo vážně ohavné...Je zatím jen jeden člověk, o kterém stoprocentně vím, že bych se s ním nechtěla nikdy potkat, ano, je to Lars von Trier.
Zakletý v čase (2009)
Takže..bylo to příjemné, ale víc než tři hvězdy nedám. Tento svět podléhá jistým zákonům. A ty jsou logické. Celý svět řídí rozumové logické operace. Vezmu v potaz, že ve světě stvořeném, tak jak byl kdysi stvořen funguje cestování v čase, proč ne. Ale určitě by nefungovalo nelogicky, nebo tak, jak to představil tento film. Nebýt určitých nejasností, které mě průběžně štvaly, byla by to pecka, u které bych se lépe pobavila. Možná to ale nebyl záměr, možná se do mě film zkrátka netrefil. A co se týče herců, hlavní hrdina sen mnoha žen, nechám si zdát, nebo počkat, třeba za mnou přicestuje nějaký ten charizmatický "time traveler"...a oblečení může taky nechat být :D
Sbohem, baby (2007)
Páni, to bylo vážně skvělý. Nic zbytečně, tak citlivě natočený, nadějný a zároveň tak beznadějný...
Bez soucitu (2010)
Lara croft a Kobra 11 hadr:D. Možná jsem to ani lepší nečekala. Jen jsem se těšila na akčního Jonathana a oživlou zombie Travoltu. Takže tři hvězdy za ně a trochu neočekávaný konec.