Recenze (30)
Konečná (2013)
Ty vole Arnie, proc???
Ve jménu krále 2 (2011)
I pres vsechny filmy co v dnesni dobe Dolph toci, je mi ho tady lito.
Chata v horách (2012)
Proč ne, smíchejte Kostku, Vřískot a Evil Dead do jednoho filmu a máte tento výsledek.
Tajemství (2006)
Vypnuto po 14 minutach. Nema slysl sledovat.
Všemocný (2011)
Je možně, že film není úplně řemeslně 100% zvladnutý, ale já jsem z něho byl nadšený. Film je velice motivující, vtipný a byl schopen udržet mojí pozornost od začátku až do konce.
Útěk ze Sibiře (2010)
Úžasně působívé a vizuálně krásné dílo.
Jack a Jill (2011)
Naprosté dno dna. Jak do tohodle proboha někdo překecal Al Pacina...
Hugo a jeho velký objev (2011)
Film není dobrý, nemá žádně silné poselství, silnou myšlenku, či pořádný závěr. Film mi chvílemi přisel jako oslava počátků francouzské kinematografie. Jediné co je na filmu dobré jsou herecké výkony dvou hlavních dětských představitelů.
Alcatraz (2012) (seriál)
Není to dobré. Pokud by seriál měl konkurovat s bílou zdí, tak samozřejmě vyhraje, nicméně pokud máte na práci, alespoň něco trochu lepšího, než je ta bílá zeď, neztrácejte s seriálem čas.
Green Lantern (2011)
Je to strašně super. Prsten, oblek, létání, vesmír, rasy, ochránci. Všechno to moc krásně funguje. Hlavním problémem filmu je, že mu chybí pořádký badass záporák. Jinak nemám co vytknout.