Recenze (24)
Loutka (2002)
dobrý, většinou zábavný, možná i 3,5 a pro někoho věřim i životní film po kterém koupí nějakou tu loutku (http://www.pavlovspuppets.com/150_and_up.htm) a bude následovat hlavního hrdinu Stevena.
Freddyho úlet (2001)
Tohle se asi nedá hodnotit, jen kroutit hlavou, čekat co za zhovadilost zase přijde a pokud překoná nejšílenější představy tak se i pořádně zasmát.
Když moře stoupá (2004)
Oliver Gourmet záhrál podle mě líp než ženská partnerka a režisérka, která získala tuším Césara. Po týdnu nebudete vědět o čem byl.
Holky a auta (2004)
pár dobrejch scének, 30 minut je až moc
Divoké dny (2004)
Úlet, kterej na MFFKV ne všichni dokoukali. Mě tam držela jen svižná rock&rollová music a prožitek spíše rádiový. Ted zpětně mi to tak hrozný nepřijde, ale těžko doporučit :).
Kniha mrtvého (2005)
dobrý možná pro Japonce, takže neutral abych neurazil bohy
Motocyklové deníky (2004)
Celkem nuda a byl bych asi radsi kdyby to nebylo o Che Guevarovi, mohla to být normální road movie. Takhle asi přijde víc lidí...
Špatně rozdané karty (2004)
Drsný snímek o tom že někdo to má v životě těžký i když se snaží vyniká hlavně realistickým podáním a těžko nechá někoho chladným.
Ray (2004)
perfektni hudba zvedá film hodne vysoko, ale jde prece jen o film tak dat 5 nejde. Ty dostanou az nejvetsi pecky co si sezenu, myslim ze nejen ja, a za to Rayovi patri nejvetsi dik!!
Yesmeni (2003)
Může připomínat Český sen. Yesmeni jsou dál v akcích co provádí, Sen je dál jako film a to tu jde.