Recenze (292)
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Tohle mě nějak nezaujalo..
Hledá se Dory (2016)
Bohužel vysoce nasazená laťka od Hledá se Nemo překonána ani zdaleka nebyla. Škoda.
Letopisy rodu Shannara (2016) (seriál)
Příjemné překvapení. Nenudíte se, děj je rychlý a zbytečně se nic nenatahuje a má to konec. I když je jasné, že může být i další řada, tak hlavní příběh nezůstal otevřený. Za to mají velké plus. Těším se na další díly.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Vzhledem k tomu, že neznám komiksovou předlohu a ve filmu je žalostně málo vysvětlen příběh, tak jsem se nejmíň první půlhodinu vůbec nechytala a možná až nudila. Poté to nebylo o moc lepší. Film jako celek se mi tedy nelíbil.
Grimm (2011) (seriál)
Tolik otevřených, nedořešených otázek. Témat, které naťuknou a už se k nim nikdy nevrátí. Přesto mám tento seriál v oblibě.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Debilnější film jsem dlouho neviděla. Rozhodně už ho nehodlám nikdy znovu sledovat. Obrovské zklamání a nekonečných 156 minut v kině. I béčkové filmy jsou lepší než toto.
Tři bratři (2014)
2014: Šípková Růženka a 12 měsíčků pěkné, ale Karkulka dost hrozná. I když podruhé se to dalo ještě zkouknout a spíš se tomu člověk smál než aby znovu nevěřícně koukal. 3 hvězdy 2020: Edit vzhledem k tomu, že tyto 3 pohádky plus ještě Budulínek - operetky od pánů Uhlíře a Svěráka u nás jedou každý den (najdete na youtube), tak i tato pohádka je pro mě mnohem chytlavější. Musím říct, že při prvním shlédnutí jsem písničky/operetky neznala. Teď dávám 5 hvězdiček. Děti to milují a líbí se jim i ten divný vlk. Oni to vnímají jinak. Já jsem vlastně ráda, že tam není vlk třeba jako československý vlčák, aby se mi pak děti báli psů. Jo a jak tu Gemini píše o nemládnutí, ty písničky potažmo pohádky z Hodiny zpěvu nejsou taky nic nového. Srovnávání s Lotrandem je blbost.
Láska na vlásku (2014)
Zdlouhavé, nudné, bez vtipu..
Vichr (2013)
Sice jsem to viděla v originálním německém znění s anglickými titulky, ale i tak to byl supr filmík.
Ruffian (2007) (TV film)
Tak jsem si zase jednou u filmu pobrečela...