Oblíbené filmy (10)
Happy End (1967)
Pro mě jednoznačně nejlepší český film vůbec.
Twin Peaks: ohni se mnou pojď (1992)
Kdo pochopil, pochopil, kdo ne, je tu zbytečně
Mazací hlava (1977)
Upřímně lituji všech nešťastníků, kteří v domnění, že se povznesou nad tupé stádo průměrných žroutů kinozábavy, zaexperimentovali si odvážně se svým duševním zdravím a utrpěli šok, který jim z paliček a jejich prázdných dutinek nikdy nevymizí. Pohledný Henry je bude do konce jejich marných životů strašit po nocích a milé děcko, vylézající z topení je bude honit z rohu do rohu, ha ha ha
Evropa (1991)
miluju tenhle film
Upír Nosferatu (1922)
Jeden ze základních kamenů kinematografie, klenot německého expresionismu a "otec zakladatel" žánru. Jedinečný kousek, který by neměl vynechat žádný opravdový fanoušek filmu a raději by se mu měli vyhnout mentální embrya typu David1988. Ty se hochu raději dívej na četníky, u toho asi neusneš
Svatá hora (1973)
Parádní zábava pro hledače symbolů a skrytých znamení. Pro ty ostatní zřejmě peklo:-))
Batman (1989)
Nejlepší
Ukradené Vánoce (1993)
kdyby to šlo, dám i víc. Jedním slovem: GENIÁLNÍ!!
Dogville (2003)
Přelomový, zásadní, normy bortící...to vše se dá říci o tomto nízkorozpočtovém kousku (troufám si tvrdit, že největší část rozpočtu spolkl honorář Nicole) Pro mě film z Top 10
Ghost in the Shell (1995)
Vrchol sci-fi anime. A ta muzika...