Poslední recenze (11)
Alois Nebel (2011)
Takže asi takhle: První půl hodinu jsem hltal grafické zpracování - snažil jsem se zachytit každičký detail a nesmírně si užíval zpracování filmu rotoskopií. Avšak po půl hodině mě to přešlo. Následovala nekonečně dlouhá hodina, kdy jsem téměř usnul - film je na můj vkus moc tichý ( dlouhé scény s minimem ruchů a bez jakéhokoliv zvukového doprovodu ) a navíc se vlastně nic na plátně neděje. Závěr přišel jak blesk z čistého nebe, takže jsem celé titulky seděl a přemýšlel, co to mělo znamenat... Abych to shrnul - jsem rád, že jsem tentofilm viděl, vizuální zážitek je úžasný, ale chybí tomu příběh, co by vás nadchnul a vtáhnul do děje...
Princ a pruďas (2011)
Do tohoto filmu jsem šel s velice nízkým očekáváním, více méně jenom kvůli Natalie Portman a Zooey Deschanel, které patří mezi mé oblíbené herečky. Film nečekaně předčil mé očekávání - výpravná komedie, kde hlavním cílem je překazit sex, to tu ještě nebylo! Navíc se spoustou někdy více a někdy méně povedených hlášek a dvojsmyslů se sexuálním podtextem, to je v tomto žánru opravdu nevídané (pomineme-li tu několikaminutovou parodii na Pána prstenu z MTV). Za mě 4* a doufám, že nebude pokračování, páč se bojím, že by to byla už slátanina...
Svatba ve třech (2005)
Velice příjemná romantická komedie o hledání toho pravého (nebo spíš té pravé). Je zde vidět, že je to film "made in europa", což se mi velice líbí - dodává to filmu na jakémsi kouzle. Nebál bych se dát i čtyři hvězdičky, ale ve srovnání s filmy, které je ode mě skutečně obdržely, by to bylo nefér. Jinak ale doporučuji ke shlédnutí!