Recenze (78)
Můj týden s Marilyn (2011)
Průměr ve všech ohledech.A občas bohužel i nuda.
Hříšný tanec 2 (2004)
Filmu uškodil hlavně název, který nabízel pokračování kultovní jedničky. Očekávání, že přijde druhý "Patrik", který všechny uhrane se nenaplnilo. Přesto si myslím že z filmového hlediska je dvojka hodnotnější, není tolik protkána všemi možnými okoukanými klišé. Příběh mě také nijak neurážel, dějová linie je v podsatě zajímavější než v jedničce.Osobně jsem ráda že vzniknul zcela samostatný snímek s velice sympatickou ústřední dvojicí, perfektní kubánskou hudbou,tancem a atmosférou. Má to styl a vkus... a já snímku fandím!
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Celkem sympatický film, jehož hlavní zápletkou jsou rodinné propletence. Vidím inspiraci v Americké kráse, ale jejím kvalitám se film nepřibližuje hlavně pro nedostatek nadhledu a lehkosti a také pro 2-3 šílené patetické scény, podle mě naprosto zbytečné a přitažené za vlasy. Škoda, s menšími škrty ve scénáři to mohl být skvělý a originální snímek.
Náhradníci (2000)
Jedno klišé střídá druhé, to se nadá popřít. Já osobně jsem se po dlouhé době zasmála tam, kde to autoři filmu zamýšleli.
Ztráta diamantové slzy (2008)
Chvílemi mi připadalo, že zvuková stopa je z jiného filmu. Mohou za to naprosto šílené dialogy.
Twilight sága: Rozbřesk - 1. část (2011)
Nechápu chlapce kteří vyrazí do kina na čtvrtý díl filmu (často na půlnoční premiéru), kterému šoupli už třikrát odpad.To je pánové opravdu romantické jak se svými partnerkami sdílíte toto utrpení jménem Rozbřesk! Smekám před Vámi, Edward Cullen je vedle vás břídil.
O myších a lidech (1992)
Vynikající knižní předloha která přenesením na plátno neutrpěla. Hlavně díky scénáři (který si nekladl vlastní ambice a držel se knihy) a také díky skvělým hereckým výkonům. Na těch film bezesporu stojí.
Až tak moc tě nežere (2009)
"Konverzačku" tohoto typu umí Woody nejlépe...a na toho tenhle snímek nemá.
Tintinova dobrodružství (2011)
Zatím nejpovedenější 3D které jsem měla možnost vidět.
Americký zločin (2007)
Trochu mi to připomínalo jednu z epizod seriálu Odložené případy.