Recenze (53)
Očista: Anarchie (2014)
Min ukvicenejch postav a je to super
Zmizelá (2014)
Konečně Aflack hrál roli, která mu sedi....prostyho blbecka
Mandragora (1997)
Vic krysy a bylo by to za 5
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Až na těch prvních 43 minut, který by se dali narvat do 5ti, je to paráda
Konzultant (2013)
Dve hodiny zivota v prdeli
Srbský film (2010)
Tvůrci týhle dobroty by měli vyhladat odbornou pomoc. A to ja rad
Twilight sága: Zatmění (2010)
Viděl jsem pár minut týhle kvalitky a chtěl spáchat sebevraždu. Pokud nemáte rádi čůráky v prdeli nebo nejste dvanácti letá holka tak nedoporučuju.
Muž v ohni (2004)
špatná kamera a střih zkurvily celej film....škoda
Ulice (2005) (seriál)
Jakej zasranej vykleštěnej kokot mohl týhle mrdce napsat scénář to fakt nechápu.....a ten vlasatej zmrd matěj nebo jak se ta buzna jmenuje mě sere ze všech nejvíc. Vždycky když slyšim jeho hlas a nebo vidim jeho xicht tak se neskutečně naseru
Agent v sukni (2000)
až na ten pro američany klasickej homosexuální konec to nebylo tak hrozný