Recenze (53)
I Love You Phillip Morris (2009)
Hrozná mrdka, která ani neni komedie.
Tobruk (2008)
Neuvěřitelně nudná sračka.
Nic než pravda (2008)
Kate Beckinsale bych mrdal, ale film je sračka.
Konec světa (1999)
Nejlepší kecy
Deník mrtvých (2007)
Děj je sice totálně na hovno, ale občas tam někdo dobře chcípne. Například ta ženská úplně na konci je parádní.
Sherlock Holmes (2009)
Čekal jsem od Holmese sice trošku víc, ale špatný to nebylo.
Sedm (1995)
Ten film má dvě hodiny a přitom se tam nestane jediná zajímavá věc. Nechápu hodnocení ostatních ale já fakt nemůžu jinak.
Americké psycho (2000)
Málem sem umřel smíchy když Bale běžel s motorovou pilou nahej chodbou....jinak divnej konec
Zombieland (2009)
Je to vážně prdel
Nezvratný osud 4 (2009)
Od tohodle filmu jsem dostal přesně to, co jsem čekal => parádní chcípání a ten kdo čeká něco jinýho na to ani nemusí chodit do kina