Recenze (102)
Větrná smršť (2003) (TV film)
Špatné...tohle bylo opravdu hodně špatné :-(
Bathory (2008)
Řeknu to takhle - Anna Friel odvedla dost dobrou práci...a samotný film nebyla zas až taková hovadina, jako jsem čekala...ale na víc jak 2* to prostě není...
Víla Zuběnka (2010)
Český dabing naprosto příšerný - zoubkový skřítek?? WTF? Ale věřím, že v originálu to za ty 3 hvězdy stojí.
Gilmorova děvčata (2000) (seriál)
Seriál, který vás chytne a pak nepustí :-) Postavy jsou výborně zpracované, dialogy jsou vtipné a celé to má takový správný praštěný nádech :-) Opravdu se výborně bavím :-)
REC (2007)
Další španělský kousek, který stojí za pozornost. Většinou se vyhýbám filmům, ve kterých se objevují "zombíci", proto jsem shlédnutí REC dlouho odkládala. Nakonec jsem podlehla chvalozpěvům a byla jsem mile překvapená. Rozhodně se podívám i na pokračování.
Sirotčinec (2007)
Jeden z těch filmů, ve kterém si nemůžete být ničím jisti. Závěr je opravdu nepředvídatelný a chvílemi jsem až zapomněla dýchat. Rozhodně palec nahoru. Španělé prostě umí!
Rio (2011)
Takový trochu horší Madagaskar....ale dám 4, protože myslím, že je potřeba tyhle animáky točit pořád dál a dál. Dělají ten svět tak nějak hezčím :-)
Já jsem ty a ty jsi já (2006)
Já vím, že je to svým způsobem dost stupidní, ale opravdu jsem se skvěle bavila :-D Z dobrého rozmaru dávám 4 :-D
Twister (1996)
Mám tento film ráda a v porovnání s podobnými kousky natočenými později je tohle prostě pecka....
Caveman (1981)
Neuvěřitelná blbovinka....na začátku se přemáháte to nevypnout a pak to hltáte a hledáte ve všem skryté narážky a smějete se každému zvuku :-)