Recenze (49)
Zoufalé manželky (2004) (seriál)
Netušil jsem, že ženy mohou být takové proradné bestie.
Ulice (2005) (seriál)
Příliš depresivní, nezáživné, umělé. Jednu hvězdu si ovšem zaslouží hudba v Coolně.
Černý přízrak (1986)
Prima atmosféra díky hudbě a efektům. Děj a herecké výkony jsou ovšem slabota.
Imaginaerum (2012)
Brainfuck: The movie
Postel (1998)
Zajímavej, vtipnej, ale i sprostej a úchylnej sen. Výborně, něco takovýho se mi taky párkrát zdálo, ale film jsem o tom nenatáčel.
Humr (2015)
There is blood and biscuits everywhere.
Marťan (2015)
Týhle pohádce chybí už jen Bruce Willis. Na mě je tu poněkud málo objevování i napětí, takže Interstellar > The Martian. Spoiler: Sean Bean nezemře.
V divočině s Bearem Gryllsem (2014) (pořad)
U dílu s Michelle Rodriguez doporučuju nejíst, nepít.
Zátah 2 (2014)
Jatka 2
Temný případ (2014) (seriál)
1. série: 4*, 2. série: 5*