Recenze (3 654)
PG Porn (2008) (seriál)
Od trápnosti (časti s Michaelom Rosenbaumom) až k dokonalosti (muzikál). Našťastie dosť krátke a šťavnato nekorektné. Fajn zábava.
Lampa (1987)
Zábavné krvavé béčko, s otrasnými hercami (vtedy 33 ročná Deborah Winters hrá teenagerku), množstvom úžasnej stupidity (využitie počítača na zničenie džina) a pár debilných drobností na záver (mikrofón v jednej scéne). Príjemné, hlúpe a vtipné.
Halloweenská noc (2007)
Úžasná exhibícia rozprávania príbehov, atmosféry a geniálneho nadávkovania klišé. Prvotriedna halloweenska zábava!
Aladin (1992)
Príliš veľa nudných piesni, príliš málo džina.
Grindhouse: Machete (2007)
Danny Trejo sa pre túto rolu narodil!
Fanoušci (2009)
Vynikajúca inteligentná geeky zábava so skvelým castingom a niekoľkými úplne dokonalými gagmi.
Gauneři (1992)
Reservoir Dogs majú fajn prepletený dej, dobre napísané postavy a pár skvelých scén a dialógov, ale všetko je nadávkované veľmi z voľna a Tarantino to netlačí do poslednej šťavy. Možno nechať scenár trošku dlhšie ležať a viac experimentovať a bolo by to dokonalé. Taká rozkošná rozohrávka pred Pulp Fiction.
V elektrizující mlze (2009)
Tommy Lee Jones je vynikajúci, ale v tej roztrieštenej chaotickej réžii toho veľa nezmôže. Film pôsobí, akoby Tavernier ani nečítal scenár, alebo akoby každú scénu točil niekto iný. Škoda, námet a lokácia vyzerali byť zaujímavé...
Hanebný pancharti (2009)
Kým v predošlých filmoch Tarantino poumelčoval brak, teraz to urobil presne naopak. Inglourious Basterds je úžasná inšpiratívna popartován koláž, ktorá dokáže umelecky nadchnúť, brutálne pobaviť a dramaticky dojať. A dokáže presvedčiť, že americký akcent môže dostatočne konkurovať britskému.
Kvílení vlkodlaků III (1987)
Vlkodlaci? Pche, nič také, bieli austrálski aborigéni meniaci sa na kengurodlakov, či tasmánskych tigrodlakov! A okrem toho ešte hodina a pol amatérskej nudy. Ďakujem, neprosím...