Poslední recenze (128)
Bridgertonovi (2020) (seriál)
Gossip Girl v zajetí Pýchy a předsudku :D co je moc, to je moc..
Pro balík prachů (2020)
Um, Liam asi našel nový žánr - akční rom-com :D Je vidět, že už je starší, zvolňuje tempo, a nikdo ho nepovažuje za takovou hrozbu, aby mu jeho životní lásku unesl. Né že bych byla úplně zklamaná, ale čekala jsem víc akce, na kterou jsem u něj zvyklá a míň žvlatlání o tom, jak má vypadat otevřená komunikace a důvěra ve vztahu. Jo, mám pocit, že jsme opravdu byli spíš na filmu s tagy romantický/drama/krimi než akční/thriller, ale budiž, ve srovnání s tím co je (nebo reps.už zase není, když to zákazali) v kinech to stálo za to - no kdo se může pochlubit tím, že viděl akční rom-com?! :D (P.S. taky poslední co jsme stihli před uzavřením kin) ;)
Rocketman (2019)
Překvapivě dobrá oddechovka a i když jsem E. J. nikdy cíleně neposlouchala, zjistila jsem, že má hromadu hitů, které znám :D Každopádně, od shlédnutí mě odrazoval "Eggsy", protože co si budeme, Kingsmani (aspoň ti první) byli docela nezapomenutelný.. No, ale během deseti minut do filmu už to byl jasnej E.J. a myslím, že mu ta role padla perfektně :) Nečekej nic světabornýho, ale show je to pěkná a líbivá (a hlavně nenáročná)! ;)