Recenze (308)
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
!
Sherlock Holmes (2009)
takto má vyzerať nadpriemerný film :) neobávam sa povedať že je to vynikajúci štart filmovej série :) potešilo by to :)
Zombieland (2009)
hej..zasmial som sa.. pokračovanie ale očakávam lepšie!!!!! štvrtá hviezdička je Za scénu s Billom Murrayom...veď vy viete ktorú ;)
Miami Vice (2006)
absolútne nudná sračka, nezáživná, a dvehodiny sa vlečú ako na popravu. jediné 2 hviezdy sú za ten koniec, ktorý je poriadny... ináč je to suchopádna kokotina o rozprávaní jebaní a cestovaní...
Čtvrtý druh (2009)
ďalší film s "reálnymi" zábermi "skutočných" udalostí... nefungovalo to s Paranormal Activity, nefunguje to u Fourth Kind... je to slabé, nezáživné... určite sa nájdu fanúšikovia, no ja medzi nich rozhodne patriť nebudem...
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
dá sa seriál hodnotiť po 4 epizódach?? ÁNO!!! JE TO ÚŽAS!!!!!
Zack a Miri točí porno (2008)
Je to romantická komédia. S pornom a nadávkami. V porovnaní s väčšinou filmou, je to vysoký nadpriemer :) Jednoznačne stojí za pozretie. A tie hlášky :)))
Merlin (1998) (TV film)
no hej, Sam Neill, Helena Bonham Carter a Rutger Hauer... :))) tiež Martin Short :) Veľmi dobré televízne rozprávkové spracovanie legendy :)
District 9 (2009)
Preveľké sklamanie...dnes 30.12.2009 som to videl prvýkrát.. Zrejme aj posledný... Každý tento film vychvaľuje do nebies, no ja som bol vážne sklamaný. Za pozretie to určite stojí. Ale mne to nie je po chuti, pričom ja sci-fi veľmi rád.... Škoda...
Greek (2007) (seriál)
po prvej sérii si myslím, že je to vážne super. človek sa v tom možno nájde ako ja. seriál ako má byť. PS: stala sa z toho moja srdcovka... UPDATE PO 2. SÉRII: kvalita sa udržiava, hlášky padajú a vzťahy sa zamotávajú... čakám na 3.!