Recenze (308)
Vyměřený čas (2011)
Po prvom zhliadnutí 4*, je možné že po druhom pôjdem s hodnotením vyššie. Amanda Seyfried je božská.
Maniac (2011)
strašne som si to zamiloval. som v poriadku?
Londýnský gangster (2010)
viac romantiky, viac akcie a trošku lepších dialógov a bolo by to za 5.
Wild Wild West (1999)
som zvedavý, ako by ten obrovský pavúk vyzeral v Supermanovy.
50/50 (2011)
a takto by mala vyzerať každá komediálna dráma. na pár menších zatrhnutí a toho nanúteného konca to bolo vynikajúce :)
Noc je ještě mladá (2011)
dobrá oddychovka, ktorú som videl počas strednej opice, takže som sa miestami dobre smial, aj keĎ najvtipnejšia situácia bola v traileri.. priemerná komédia na vypnutie...
Krvavý stát (2011)
po prvom zhliadnutí som veľmi príjemne prekvapený, nečakal som niečo takéto :) teším sa na druhé sledovanie.
L. A. - Přísně tajné (1997)
každý tu tlačí na maximum.. perfektné..
Eragon (2006)
z predlohy ktorá sa dobre a ľahko číta natočiť takúto hovadinu je to najhoršie čo sa môže stať.... O HOVNE! jedna jediná hviezda je za Jeremy Ironsa. A tu máte živý príklad ako zbytočne vyhodiť von oknom 100 miliónov dolárov.
Super 8 (2011)
škoda, že na celom tomto filme bol najzábavnejší až samotný SUPER 8 kraťas ktorí chlapci natáčali... inak to nebolo nič extra