Recenze (123)
John Wick 3 (2019)
Nekompromisní akční jízda do třetice..
Aquaman (2018)
Nic moc jsem od Aquamana nečekal..o to víc mě velice příjemně překvapilo,že v DC si konečně uvědomili jak udělat pořádný komiksový film..James Wan je třída!!A ještě něco..Aquaman se mě líbil víc než Avengers-Infinity War.
Kouzelník Žito (2018) (TV film)
Příšerné,příšerné a zase jen příšerné.ČT se opět předvedla!
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Kdo by si byl pomyslel,že šestý díl série může být nejlepší,ale je to tak.Nabušená akční jízda,která uhání jak splašený vlak.A Tom Cruise?Neuvěřitelný,co v 56 letech zmákne.O filmu roku je evidentně rozhodnuto!
Deadpool 2 (2018)
A mě se druhej Deadpool líbil víc než první.Všeho je víc a je to jen ku prospěchu..A žádnej film mě letos zatím nepobavil víc..
Tiché místo (2018)
Vcelku originální námět,ale jestli je Tiché místo horror roku těžko říct.Jsem v očekávání Hereditary.
Než jsem tě poznala (2016)
No co budu povídat,chytlo mě to za srdce..
Blok 99 (2017)
Pořád slyším to praskání kostí..
Tomb Raider (2018)
Alicia Vikander je krásná žena a role Lary Croft jí sedne.Bavil jsem se dobře,Branželína může jít do prdele!!!
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
O tomhle filmu se moc psát nedá,to se prostě musí vidět!!A hned několikrát.