Recenze (89)
Jurský park 3 (2001)
Tak toto bola riadna kravina, ešteže Johnston je celkom obstojný režisér, ale tá katastrofa vydávajúca sa za scenár zráža tento film neskutočne hlboko.
Saw 6 (2009)
A ďalší diel do skladačky, ničím výnimočnejší, ani o nič horší.............. Premýšľam však o kampani k chystanému SAW 73: "Kto ešte nebol Jigsawovým pomocníkom, nech sa urýchlene hlási v Hollywoode, berieme vás."
Zataženo, občas trakaře (2009)
Veľmi pekný animák s globálnou sociálnou kritikou.
Krvavý Valentýn (2009)
Vopred (naozaj vopred) odhadnuteľné klišé s niektorými dobrými scénami, ale v celkovom kontexte len zlátanina v snahe udržať sa v trende špecifických maskovaných "nezabiteľných" vrahov.
Monstra vs. Vetřelci (2009)
Príde mi to tak, že pri väčšej konkurencii klesá v priamej úmere aj kvalita. Viaceré motívy odpozorované z iných animovaných filmov, niektoré gagy sú však veľmi kvalitné, predovšetkým paródia na prezidenta USA.
Želvy Ninja (2007)
Neviem, prečo sa to málokomu páčilo, osobne si myslím, že scenáristicky a tiež vizuálne je to na veľmi vysokej úrovni. Prepracované postavy, prepracovaná psychologizácia osobnosti podľa vyzretejšej a dospelejšej verzie japonského komisku, ešteže Donatello nemá podpornú protézu.
3-iron (2004)
Úžasná imaginácia hlavných predstaviteľov, výborne natočené scény zmiznutia... Nemám čo dodať... Treba vidieť...
30 dní dlouhá noc (2007)
Pekné vyhýbanie klíše, ale žeby kultovka?
International (2009)
Po prvýkrát v živote (nerátam Zimných spáčov) idem u Tykwera na 4 hviezdičky. Vo svojej kategórii výborné, páčia sa mi aj obrátené klišé scény, ale v celkovom kontexte tvorby to na špičku nemôžem zavesiť. Bohužiaľ. Ale za vzhliadnutie určite stojí, osobne si naordinujem druhú projekciu.
Acid House (1998)
Irvine Welsh v nadväzujúcej línii na Huberta Selbyho Jr. pracuje s degradáciou ľudskej dôstojnosti, sociálnou, politickou i ekonomickou tematikou, všetko s motívmi feťákov, futbalu, sociálnych rozporov... Tri poviedky s mystickým, absurdným alebo sci-fi podložím na seba viac-menej nadväzujú podobne ako v Selbyho Poslednej odbočke na Brooklyn... Ich sfilmovanie je síce zručné, ale má jednu nevýhodu: prišlo až po Trainspottingu... Práca s psychológiou postáv je výborná, v poslednej poviedke sa však už niečo vytráca a prichádzajú aj prvé mínusy... Aj tak však stojí dielo nie len za prečítanie, ale určite i za vzhliadnutie. Vrelo odporúčam (mimochodom, opäť skvelý Brenner)... PS: Kto spoznal Welsha?