Recenze (32)
Karamazovi (2008)
Konečně! Po dlouhé době opět výjimečný český film. Už od počátku je z atmosféry a děje cítit obrovská hloubka. A rozhodně nejsem jeden z filmových fanoušků české kinematografie.
8 MM (1999)
Jediné co tento snímek místy vyzdvihuje jsou výkony Cage a Phoenixe. Nic víc.
Mandolína kapitána Corelliho (2001)
Až na počáteční čistku vo ničem.
Americké psycho (2000)
Nejlepší na americkém psychu jsou pouze a jenom psychózy samotného Balea. Nic víc.
Pivní bratři (1998)
Povedená absurdní komedie o smyšlené hře?! Bavil jsem se jako nikdy.
Umučení Krista (2004)
Velmi rozporuplný snímek z dílny Mela Gibsona. Avšak já se příkláním ke kladnému hodnocení. Proč? Asi je to jedním z nejlepších výkonů J. Caviezela, možná surovou brutalitou nebo rozporceností římského tyrana. Každopádně za ****. Ondie
Equilibrium (2002)
Tento již kultovní snímek sice kopíruje mnoho známých knižních i filmových bestsellerů bez přímé návaznosti, ale i přesto je velmi trefný ve všech fázích filmu.
Věc (1982)
Tenhle kulťák mám hodně rád. Uzavřené prostředí, šance na ůnik nulová a proti sobě "to", co bych rozhodně nechtěl potkat o půlnoci v parku. No a o Kurtovi ani nemluvím, myslím si totiž, že úvodní šachová scéna s počítačem(mmm..tehdá se tomu asi tak říkalo) mluví za své. "Podvádíš svině!"
Mechanik (2004)
Výborný děj a skvělá atmosféra, ale to nejlepší je Ch. Bale. Jeho výkon měl podle mého i na oscara. Jeho sebeobětování pro roli mi připomělo R. DeNira.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Hellboy opět ve své komiksové jízdě, avšak tentokrát bez komiksové přímočarosti. Největší světlé momenty tohoto filmu jsou jen názornou ukázkou velkolepé del Torovi fantazie. Ron Perlman zůstal u hláškující, velké, červéné obludy. Nejhlubším aspektem filmu je na 100% atmosféra a velmi povedení netvoři.