Recenze (177)
Favoritka (2018)
Nuda. Nebýt Emmy a Rachel, asi film nedokoukám.
Elvis a Anabelle (2007)
Milé.
Divoké historky (2014)
Černý humor miluji! A brutalitu ve filmech taky můžu. Pneumatika, svatba plus předtitulkové letadlo nejlepší.
Noc plná zázraků (2011)
Tolik podobné Lásce nebeské, a přece tak jiné. Avšak moc pěkné. Dostalo mě to.
Zelená kniha (2018)
Jedním slovem BOŽÍ! Asi nejzábavnější (záměrně nepíšu nejvtipnější) film za rok 2018. Strašně mě bavily konverzace mezi hlavními hrdiny, které byly tak "lidské a normální". A vůbec celé téma rasismu mi je dosti blízké. Viggo brilantní.
Nebezpečná laskavost (2018)
Málo Blake, ale krásné kostýmy Emily.
Bohemian Rhapsody (2018)
Neskutečný příval emocí. Husí kůže přítomna po celou dobu! Kvituji s nadšením, s jakým citem a respektem to bylo natočené. Nejlepší hudební film, jaký jsem kdy viděla. EDIT: Jediný film, který jsem v kině navštívila více než jednou.
Zrodila se hvězda (2018)
Já bohužel musím téměř stoprocentně souhlasit s uživatelkou rikitiki. Čekala jsem neskutečnou romanťárnu, kterou si budu chtít pouštět pořád dokola, avšak děj se zhruba od poloviny hrozně vleče. Písně na počátku a na konci super, ty si ráda pustím znovu, ale to, co znělo uprostřed filmu, mě vůbec nenadchlo a k tomu zbytku vůbec nesedí. Navíc i já si myslím, že je ohromná škoda, když přerod (country?) písníčkářky v popovou hvězdu nerozvedli více. Ale Bradley Cooper a Lady Gaga hráli výtečně!
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Zaprvé: perfektní soundtrack. Zadruhé: úžasný Cillian Murphy a vůbec celkově herecký ansámbl. Zatřetí: naprosto dokonalý vizuál. A příběh sám o sobě je taky dost zajímavý. Zkrátka, já jsem spokojena po všech stránkách.
První člověk (2018)
Já mám filmy o reálném vesmíru moc ráda. A First Man je technicky dokonalý, podobně jako třeba Gravitace nebo Interstellar. Jen ta stopáž byla fakt moc dlouhá. Scény z vesmíru však klidně mohly být delší. Jo a absence scény s vlajkou mě taky dost překvapila!