Recenze (65)
Hačikó - příběh psa (2009)
"Pes je jediné stvoření na světě, které vás miluje víc než sebe." Josh Billings
Návrat do Cold Mountain (2003)
Konečně vím, proč je Jude Law tak oblíbeným a obdivovaným hercem. Jeho výkon i výkon ostatních herců se mi zdál výtečný. Příběh byl poutavý, romantický, dojemný, ale také smutný. Nemám ráda takové konce, a proto bych se na film asi už znovu nepodívala, z toho důvodu dávám čtyři hvězdičky.
Bylo, nebylo (2011) (seriál)
Je lepší život v pohádce a nebo v reálném světě? Zůstal by někdo z hlavních hrdinů raději zde a nebo by se všichni vrátili zpět do magického světa? Podle Once Upon a Time jsou pohádky často strašidelnější a hroznější než v knížkách, ale vždy by měly mít dobrý konec... uvidíme, zda-li tomu tak bude. Princ Krasoň je úžasný, stejně tak jeho osudová Sněhurka.
Nezlomná vůle (2006)
Komu by neimponoval milovník zvířat oblečený v elegantním kabátku, padnoucích kalhotách a vysokých botách typických pro 19. století bojující za spravedlnost? Celý svůj život zasvětit těm, kterými ostatní pohrdali. Riskoval pro lidi, které nikdy nepoznal. William Wiberforce byl vyjímečný člověk... William Wiberforce byl hrdina.
Hlas Česko Slovenska (2012) (pořad)
Pořady tohoto typu už moc nesleduju, ale Hlas je na nedělní večer celkem fajn. Juraji to dáš! ;-))
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Je to hrozně moc nereálné, což je pravděpodobně účel, ale já prostě nemůžu obdivovat něco tak okatého.
Nebezpečná identita (2011) (seriál)
Úžasný, zajímavý, napínavý seriál... fandím páru Andrew & Bridget.
Nezvratný osud 5 (2011)
Pátý díl série mě moc nezaujal, možná je to tím, že jsem film neviděla v 3D. Až se tak stane, možná hodnocení změním.
Marley a já (2008)
Nepamatuju se, že bych u nějakého jiného filmu brečela smíchy, smutkem i dojetím.
Výletníci (2011) (pořad)
Super pořad, Vojta a Petr jsou prostě úžasní.