Recenze (468)
500 dní se Summer (2009)
Upřimně, kdo by se do Summer nezamiloval? :-)
Auta (2006)
Jakým dějinným omylem mi trvalo pět let, než jsem shlédl tenhle skvělý, ne skvělý, ale SKVĚLÝ animák?!
The Hire: Star (2001)
Ritchie? Clive? Madonna? Ale kdeže, o ty tu vůbec nejde. Hlavní hvězdou je tu (jako vždy) parádní M5-ka s nitrem od Blur.
Sportovní noviny (1994) (pořad)
Jakákoliv původní relace televize Nov@ je příšerná, ale Sportovní noviny jsou ultrapříšerné!
Branky, body, vteřiny (1956) (pořad)
Nevím, jak to chodí jinde ve světě, ale takto by podle mě měly vypadat sportovní zprávy, jejichž hlavní předností je tým odborníků, kteří sportu skutečně rozumí (nebo na nich alespoň nejde vidět, že ne ;-))
Chceš mě, chci tě (2009)
Jestli on si to Gerard Butler dokonale neužívá?! Chuděra Katherine Heigl :-)
Sexuální praktiky pozemšťanů (1999)
Komentář Vladimíra Čecha + Carmen Electra + Lucy Liu = zábavný film o tom, jak mají spermie těžký život...:-)
S čerty nejsou žerty (1984)
Jednoznačně nejlepší česká pohádka.
Forrest Gump (1994)
Kdo by neměl rád Forresta? Možná ti, kvůli kterým začal utikát. A jestli nezemřel, utíká dodnes :-) Skvělý příběh, dokonalá hudba, parádní herecké výkony. Hořko-sladká nálada...Film, co se mi nikdy neomrzí.
Není nad Jimmyho (2000)
Jakožto fanoušek United...ale jo, bylo to hezké ;-)