Recenze (468)
Horší už to nebude (2006)
Měl bych si pořídit hodinky...;-)
Avatar (2009)
V případě Avatara nejde o příběh, ten je vskutku "originální", nýbrž o technologie. Pak je 5* jediné možné hodnocení.
Klub rváčů (1999)
Ehm, o co tu sakra šlo?!
Sedm (1995)
Ultimativní nálož! Nic pro slabší povahy, nejedna nechutná scéna, skvělá gradace. Spacey nikdy nebude sympaťák, i kdyby snad hrál Ježíše.
Trainspotting (1996)
Už knižní předloha je excelentní, film ji ve spojení s dokonale zvoleným soundtrackem povyšuje na ještě vyšší úroveň.
Smrt krásných srnců (1986)
Nepochybuju o kvalitách tohoto filmu, ale věčné "školní" promítání mi ho do značné míry znechutilo...
Slavnosti sněženek (1983)
Spojení Hrabal-Menzel opět zafungovalo. Knižní předloha je jedna z mých nejoblíbenějších knih a filmové zpracování též počítám mezi své TOP.
Rango (2011)
Co mě dostalo víc? Clint, dokonalá animace, perfektní vtipy, povedený soundtrack? Sám nevím, každopádně rád se podívám znovu. A znovu...
Smoke (1995)
Velice příjemný povídkový film, který má své tempo. Když jej budete akceptovat, rozhodně nebudete zklamáni.
Evoluce (2001)
Roztomile poťouchlá Julianne Moore, (tradičně) macho Duchovny, celkově povedená komedie.