Recenze (468)
Stepfordské paničky (2004)
Zdejší popis "Komedie / Fantasy / Sci-Fi / Thriller" by předloze Iry Levina odpovídal, skutečnost ale není tak růžová.
Horší než smrt (2007)
Prostě Britové...Aneb příběh jednoho obyčejného pohřbu :-)
Taxi 4 (2007)
406-ka z prvních tří dílů byla auto, které jsem vždy chtěl. Tahle 407-ička je divná. A hlavně chybí Marion! :-(
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Někteří píšou, že Community v prvních dílech hledá prostor působnosti; jiní, že postavy jsou příšerné - celý seriál je hrozný; další vyzdvihují jednotlivé postavy apod. Váš názor. Já vím jen to, že od úvodu prvního dílu jsem se nepřestal smát! :-D P.S. Britta je krásná, zřejmě jsem se zamiloval...=D
Na pokraji slávy (2000)
Takovéto filmy vždy potěší. Zvláště, když jsou kvalitně natočené. To je přesně případ Almost Famous. Můj úsměv po celou dobu filmu je toho důkazem. Skvělé postavy, skvělí herci, skvělý scénář. A ta hudba...
Capote (2005)
Chladnokrevně jsem četl. Špatná zpráva pro tento film.
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
Evidentně nepatřím po bok zdejších obdivovatelů Simona Pegga. Další film, který mě v tom utvrdil.
Šéfka (2011) (pořad)
Viděl jsem - omylem - jeden díl. Zbyl mi jen nutkavý pocit zvracení...Evidentně jsem prodělal televizní lobotomii.
Leon (1994)
Gary Oldman je prostě blázen. Jeana Rena si musí každý oblíbit. Natalie Portman vypadala (a hrála) i před 17 lety skvěle. Toť mé pocity po shlédnutí, které jsem docela dlouho odkládal...
Hvězdný prach (2007)
Jsem unešen! Výsledek předčil všechna má očekávání, nevím, co bych měl vychválit dřív :-) I když, jeden detail by tu byl - modrá krev prince Primuse? Amazing!