Oblíbení režiséři (10)
Patri mezi rezisery, jejich filmy si objednam i bez toho, aniz bych cetl recenzi :). Aktualne jsem si v slovenske Gorile.sk objednal Totora, ve videnskem Satyru mam objednane Nausikaa, Laputu a Mononoke. Az mi to vse prijde, budu mit vetsinu jeho filmu.
Moje nejoblíbenějsí filmy: The HIdden Fortress, Sedm samurajů a Yojimbo. S mírným odstupem následuje Rašómon. P.S. Díky bohu za Levné knihy! Kromě nich jeho filmy dlouho dobu nikdo nenabízel.
Jak úžasňákovi, tak potkan-kuchař byli stoprocentní. Líbil se mi i jeho Železný obr. Velmi se těším, co udělá dalšího!
Nemohu se odhodlat na ďábelského holiče, ale už jsem si slíbil koupit Velkou rybu. Jinak, za posledních 10 let Tim Burton vpodstatě nemá slabý film. Úžasné.
Minimálně pět jeho filmů se mi značně líbí: Boj o ohen, Milenec, Medvedi, Jmeno ruze a Nepritel pred branami. 7 let v Tibetu povazuji za slabsi, ale presto je to uzasna serie.
Yimou Zhang
Nejlepší filmy:
Huo zhe (1994)
Zavěste červené lucerny (1991)
Cesta domů (1999)
Woody Allen
Nejlepší filmy:
Láska a smrt (1975)
Annie Hallová (1977)
Hana a její sestry (1986)
Sylvain Chomet
Nejlepší filmy:
Trio z Belleville (2003)
Iluzionista (2010)
Paříži, miluji Tě (2006)
Rjúiči Hiroki
Nejlepší filmy:
Jawarakai seikacu (2005)
Raió (2010)
Kimi no tomodači (2008)
Billy Wilder
Nejlepší filmy:
Někdo to rád horké (1959)
Sunset Boulevard (1950)
Svědek obžaloby (1957)