Poslední recenze (7)
V pasti (2018)
no to si ze mě děláte prdel.. dvě hodiny a pět minut koukat na film, kde čekám, že v každý další minutě už se konečně musím dozvědět, co že to lítá okolo za sviňstvo, co se stalo, o co že tam vlastně jde - až nakonec film dokoukám a vím úplný hovno.. divák se prakticky nedozví nic, jenom dvě hodiny kouká na neuvěřitelně špatnej hereckej výkon zbouchnutý Sandry Bullock a pobodanýho Johna Malkoviche.. co, proč, kdy a kde? nevím nic.. díky, už nikdy víc... 10%
Převrat (2015)
Kurevsky dobrej akčňák, co skvělej vykresluje prekérní situaci, která by mohla nastat víceméně kdekoliv na světě v jakymkoliv nahnutym státě.. Ostatně Turecko nám takovej hezkej puč v roce 2016 názorně slušně ukázalo.. Pierce Brosnan je v roli agenta tajný služby totální bůh.. A jestli ne, tak přinejmenším polobůh.. Přiskočí, podrží, zachrání situaci a pak se zdejchne ve velkym stylu.. Houdini hadr.. Bejt patnáctka, mám vlhko.. Owena známe většinou z přihřátejch merickej komedií, který umí na výbornou, nicméně výkon v tomhle fatálně napnutym akčnáku odehrál na jedničku.. Wilson netaktizoval, hrál věrohodně a proto má za mě No Escape krásnejch 8/10.
John Wick (2014)
Keanu Reeves se pro tuhle roli narodil.. Čistokrevnější akčňák než je john Wick tu nebyl pěknou řádku let.. Za mě 10/10 za nejlepší inside přestřelku, co byla kdy ve světový kinematografii vůbec natočena..