Poslední recenze (70)
Inferno (2016)
Za mě bohužel nejslabší převedení Brownova románu na plátno, ač se mi knížka líbila dost možná nejvíc. A to jsem si myslela, že horší než Andělé a démoni už to být nemůže. Co mě fakt brutálně nas.... je samotný konec, který při čtení člověka posadí na zadek, a ve filmu? Škoda slov! Proč to tak udělali, je mi záhadou. Ke knížce se možná i někdy vrátím, k filmu rozhodně ne. 2* jen za to, že se člověk podívá na super scenérie a za to, že je to prostě Brown a Hanks.
Tři bratři (2014)
Tohle je průšvih. Vždycky jsem říkala, že jakákoli Svěrákovina je záruka kvality, ale teď už to říkat nemůžu. Absolutně nezáživná slátanina tří pohádek s naprosto příšernými písničkovými texty. Druhá část o Karkulce je skoro na hranici pedofilie. Nuda, nuda, nuda. Jednu hvězdu dávám za herecké obsazení, druhou za těch 12 měsíčků, kteří se mi na celé pohádce asi jako jediní líbili.
Padesát odstínů šedi (2015)
Našla jsem odvahu zhlédnout tento film. K mému překvapení to nebylo vůbec tak hrozný, jak jsem se obávala. Odpadly všechny ty nekonečné a opakující se fráze, které nabízí kniha, a zůstala vlastně jen kostra, která funguje a možná nabízí lepší zážitek než četba. Mezi herci to jiskří a člověk jim věří. Scény nejsou nijak vulgární a ukazují tak akorát. Váhala mezi udělením 2 nebo 3 hvězdiček, ale jelikož jsem trilogii četla, a tudíž vím, že bude v dalších dílech mnohem hůř, přikláním se k té lepší variantě.