Poslední recenze (18)
Nevědomí (2013)
Stejně jako Kosinského předešlý opus Tron je i Oblivion úchvatný svým vizuálem a dokonale sedícím hudebním doprovodem... Ale ani děj a herci mne neurazili - i po druhém shlédnutí (BD) vím, že se k filmu rád vrátím. Pro SF fana jeden ze zatím nejlepší (viděný) letošní film žánru...
Atlas mraků (2012)
Poradny komentar budu schopen napsat az po nekolikatem shlednuti... Ale uz ted mi je jasne ze jde o jeden z mala filmu o kterem budu neustale premyslet. Nezfilmovane bylo zfilmovano, sest zarive barevnych kousku neslozitelneho puzzle do sebe dokonale zapadlo a emoce se mnou cloumaji jeste ted... 11 z 10... PS: po čtyřech shlédnutích jasně patří do mých top ten... jeden z největších filmových zážitků a film který si budu často přehrávat...
Až vyjde měsíc (2012)
Film na který se budu rád koukat mnohokrát (...už aby vyšel na placce :) ). Po dlouhé době dílko bez násilí a v podstatě pouze se sympatickými postavičkami na plátně, oba dětští hrdinové byli dokonalí a Bruce, Bill i Edvard to velmi příjemně podtrhávali. Vtip, ironie, dojetí, romantika, krásná retro atmosféra, dokonalý vizuál a úžasný hudební doprovod namixovány dohromady v něco, co si budu rád znovu připomínat a prožívat... A pro mne osobně nějvětší filmové překvapení roku (příjemné...). PS: a oči Kary Hayward... :), no uvidíme co z ní vyroste... PPS: "Jen pro případ, že tohle je sebevražda - děkuju, že sis mě vzala."