Recenze (119)
Proroctví (2009)
Původně jsem chtěla ohodnotit 4* ale ten konec mi přišel až moc přitažený za vlasy, takže 3*. Rozhodně je to ale film, který stojí za to vidět.
Červená Karkulka (2011)
Film dle mého názoru zas tak špatný nebyl. S Červenou Karkulkou to mělo společného jen název a asi tři scény. Atmosféra se k filmu báječně hodila. Takže pro mě za 4* ať si říká kdo chce, co chce.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Co dodat, prostě Jim Carrey nikdy nezklame. Zde měl tolik prostoru pro své grimasy, že prostě muselo vzniknout něco takového. Nejvíce mě ale dostala scéna zhruba na 58 minutě filmu. "Crr, poločas!"
Záměna (2010)
3* průměr a taky proto, že mám ráda Jennifer Aniston.
Trosečník (2006) (pořad)
Tak tohle komentovat snad ani moc nemusím. Česká verze "Trosečníka" byla něco jako: "Jée, hele pláž a ještě budeme v televizi!" No, myslím že tento: http://kdoprezije.blog.cz/1102/cesky-trosecnik-tragicky-pokus-o-survivor článek hovoří sám za sebe... Ne, ne, ne, ne a ještě jednou ne.
Prstoklad (2005) (TV film)
Nejprve jsem četla knihu, která byla naprosto dokonalá. Trošku jsem se tedy bála že film nebude nic moc ale světe div se mile mě překvapil! Krásně natočené do posledního detailu. (PS: Nechápu ale jaký "chytrák" přeložil název do češtiny jako Prstoklad?)
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Suit Up! Dlouho jsem tomu to seriálu odolávala, každý říkal jak je super a já jim nevěřila! Ostuda! Jeden z nejlepších seriálů dnešní doby, zábava je vždy v plném proudu a to nejen díky Barnyemu. Celá parta je prostě perla za perlou! Enjoy!!
Dexter (2006) (seriál)
Skutečně zajímavý nápad na vskutku netradiční krimi seriál. Policejní krevní specialista a zároveň sériový vrah. A jak velmi šikovně to skrývá a nikdo netuší co je vlastně zač. "Naštěstí" zabíjí jen ty co si to zasloužili? Je na každém jak bude hlavního hrdinu chápat. Rozhodně ho většina bude milovat. Za zmínku určitě stojí i knižní předloha, která se velmi liší od seriálu, lépe řečeno seriál od ní. Určitě fanouškům Dextra doporučuji. "Am I a good person doing bad things... or a bad person doing good things?" Vskutku dobrá otázka...
Pošetilost mocných (1971)
Louis de Funes je dle meho nazoru jeden z nejlepsich hercu, co se tyce komedii. Jeho gesta, obliceje a pohyby me dostavaji, navic skvely dabing Filipovského. Luxus!
Ženy v pokušení (2010)
Milý, vtipný film, spousta chytrých a vtipných dialogů. Bavila jsem se a to je u filmu důležité. 4*