Recenze (119)
Já, Earl a holka na umření (2015)
"Je zvláštní dozvědět se něco nového o někom, kdo zemřel." Drobnost skrytá v detailu.. ve větvích stromů jsou přeci veverky a v knihách příběhy, které jdou vidět. Jen někdy je třeba se opravdu pozorně dívat.
Lhář má čtyři tváře (2010)
"You should be with the person that... gets you."
Kolonie (2015)
Tak hluboky dojem na me uz dlouho film neudelal.
Ellen (1994) (seriál)
Naprosto jedinečný humor. Krásný, inteligentní, jemný, osobní, hřející a milý. Mám ráda lidi, kteří se dokáží smát sami sobě. Nic by se nemělo brát tak vážně. Ostatně - život je smrtelná nemoc. :))
Jenny se vdává (2015)
"Living in the moment I would die for."
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nejspíš to jen není můj šálek kávy, film mi přišel tak nějak o ničem. Přežiji, jdu se pomstít, zabiji.
Marťan (2015)
Naprosto dechberoucí a to od začátku do konce. Rozhodně jeden z filmů, který stojí za to vidět a to nejlépe na velkém plátně.
Divoká dvojka (2015)
Komedie co mě opravdu dokázala rozesmát a to pořádně scéna s jelenem málem zabila :D Za mě rozhodně 4* ;)
Krokodýl vs. aligátor (2010) (TV film)
Poslední dobou mě Barandov velmi baví :D
Na špičce jazyka (2002) (TV film)
Zpracování, hnus... ale ono to asi bude taky tím, že jsem si nejdříve přečetla knihu, která byla napsaná prostě úžasně a tak mě zpracování filmu velmi zklamalo! Naopak Zlodějka, jak film tak kniha jednoduše úžasný, takže proto musím hodnotit jen 3* i když příběh má rozhodně na 5*.