Recenze (119)
Hudbu složil, slova napsal (2007)
"No, teď můžeš jít zabíjet tam tu druhou."
Sex ve městě (2008)
Na první pohled hrozně dlouhý film, v podstatě o ničem. Kupodivu mě mile překvapilo jak mě zaujal a čas rychle utekl. Konec dobrý, všechno dobré. Pěkných 70%
Bratři Bloomovi (2008)
Velice zamotaný děj, chvílemi jsem se ztrácela. Doteď nevím zda jsem to pochopila úplně správně... ale každopádně zajímavý konec.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Sheldon nemá chybu. Penny tomu dodává šťávu. Celá parta je úžasně poskládaná. Jeden s ženami nemůže mluvit, jeden se za nimi stále hodí, jednou to je jedno... no paráda. Z dílu S2x11 jsem prostě nemohla xD
Zaříkávač koní (1998)
Opravdu krásný příběh. Čas se zastaví a technika není potřeba. Jen příroda a klid vyřeší všechny problémy mezi matkou, dcerou a nejen mezi nimi.
Avatar (2009)
01:17 Pokud by se mě někdo před pěti hodinami zeptal, zda bych a jestli vůbec bych šla na Avatar, nevěděla bych co odpovědět, tedy rozhodně by mě nenapadlo, že na to půjdu ani ne za dvě hodiny. Napadlo to segru, hned šla hledat lístky na večer, vyprodáno. Skoukla všechny vysílací časy a nenašla jediný volný místo, zkoušela to a nakonec dvě volný našla. Vlak nám jel za 20 minut. Stihli jsme ho jen tak tak. V Ostravě jsme z něj vyběhli ale i tak nám tramvaj ujela asi o minutu. Myslela jsem že segru zabiju, rozloučila jsem se s lístkama. Přijela další, když dojela k Futuru vyrazili jsme co nám nohy stačily. Vysílalo se v 21:00 a lístky se musely vyzvednout půl hodiny před představením. Přiběhli jsme v 20:29. U Avatara blikal nápis vyprodáno, opět jsem se loučila s lístky. Prodrali jsme se k pultu a zaplatili. Teprve až když jsem je držela v ruce tak jsem uvěřila že je mám. Hned od začátku filmu jsem seděla zařezaná v křesle, stejně jako týpci vedle mě, ostatně jako celé kino. Přestal šustět popcorn a všichni jen čučeli na plátno. Nápad, děj, efekty, postavy navíc všechno zabaleno do 3D a dokreslené hudbou. Žádné křečovitě umělé scény, přehršel lásky nebo trapný happyend. Namísto toho úžasný film s dokonalým otevřeným koncem. Nikdo ani nedýchal když naskočili titulky. Nevím co bych k tomu řekla, jen asi že celou cestu domů ve vlaku jsem prodiskutovali na téma Avatar. Jsou typy filmů na který se člověk těší a pak jej zklamou, potom na který se moc netěší a pak jej nadchnou, na který se těší a pak je nadchnou a nebo nejvzácnější úkaz na který se člověk těší a pak ještě předčí jejich očekávání. Takových je málo, aspoň který znám a Avatar do nich ode dneška patří. Pokud váháte, zda do kina (snad to stihnete) jít nebo ne, jděte, fakt to stojí za to!
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Hodně zvláštní film! Ale tím je zase opravdu zajímavý a originální. Každá scéna, každá věta dává nakonec smysl, vše do sebe krásně zapadá, ač se to na první pohled nezdá. Jedinečný film, kterému nemůžu dát jinak než 5*.
23 (2007)
Tento film mě vysloveně dostal. Číslo 23 je všude, ve jméně, čísle karty, řidičáku. Zoufalost nad nepochopeným číslem Vás dožene až na místa, kam byste jinak nešli. Zavede Vás až do své minulosti kde se ukrývá hrozivá pravda. Jak film skončí, nikdo neví, končí totiž po kapitole 22...
Past (1999)
"Sedm, já myslel žes mluvila o jednom milionu. Já mluvila o Tvém podílu. Hmm, to nepůjde, za týden, možná dva. Ty šmejde! No dobře, fifty fifty. Prosím? Slyšels, fifty fifty. Ne, je to nemožné... hmm ale půjde to." Sean Connery mě v tomto filmu nadchnul, velice šikovný a navíc galantní zlodějíček. Zeta-Jones mu navíc skvěle sekundovala. Výborný film, který si zaslouží pozornost.
Legenda o Zorrovi (2005)
Vcelku vkusné pokračování. Opět výborná hudba, to se musí nechat :) Dějově taky slušné takže si tři hvězdičky film určitě zaslouží.