Recenze (172)
O Kubovi a Stázině (1988) (seriál)
Jeden z mých nejoblíbenějších večerníčků. Vodník Kebule vede :)
Sedmero krkavců (1993) (TV film)
Jedna z pohádek, které jsem se spíš bála, než aby se mi líbila, chladná Ivana Chýlková se sluhou Chrtem v podání Borise Rösnera a zavražděná služka mě dlouho strašili ve snech. Druhá věc, kterou si budu pamatovat ještě dlouho je melodie, kterou si Bohdanka pořád zpívá. Spousta pohádek člověk vidí a zapomene, nebo je přejde bez zjevného zanechání stopy. Tahle pohádka ve mě zanechala stopu hlubokou. Bohužel negativní, což není u pohádky zrovna ten správný atribut...
Jedna ruka netleská (2003)
..sem Ti řikal, že ty slepice maj divný zobáky..
Z pekla štěstí (1999)
Kuklová je sladká až upatlaná, Šimůnek až nesnesitelně kladnej. Nemám ráda Troškovo pohádky.
Hádej, kdo jsem! (2007) (pořad)
Intelegence Dany Morávkové ve spojitosti s humorem Boba Klepla mi na všední večer vůbec nevadí. Snad jen Martin Zounar by se nemusel tak často snažit být vtipný, protože prostě vtipný není. A víte co? Já s nima taky hádám.
Vražedná čísla (2005) (seriál)
Jelikož matika vážně není můj koníček, asi nedokážu některé výpočty a dedukce náležitě ocenit. A stejně si tajně myslím, že je to skoro nereálný :D
Mr. GS (2008) (pořad)
Asi jsem divná, ale já se na to občas i kouknu a ve většině případů mě klucí rozesmějou. je jedno, jestli setřením hosta, nebo svojí "hloupostí", ale rozesmějou, tudíž 3*
Uvolněte se, prosím (2004) (pořad)
Krausova ironie se sarkasmem jsou mi téměř vlastní, několikrát se mi stalo, že jsem brečela smíchy a jen málokdy, že jsem se nudila. Hvězda dolu za Krause jr. i když mi vlastně svým způsobem poskytuje prostor, jak dojít do kuchyně nebo na záchod, aniž by mi cokoliv z pořadu uteklo :-)
Asterix dobývá Ameriku (1994)
Když jsem během prvních pěti minut zjistila, že se postavy jmenují jinak než obvykle, tak jsem z toho naštvání radši usnula.
Opičí král (1986) (seriál)
Vlastně si z toho skoro nic nepamatuju, jen to, že jsem se těšila na každý nový díl a bavily mě úvodní titulky.