Recenze (172)
Avatar (2009)
Wow. Příběh předvídatelný, od začátku jsou dané kladné a záporné postavy, ale o to tady vůbec nejde... Vizuální zpracování Pandory je nádherné, snové, perfektní. Tam bych se chtěla jednou podívat.
Hledání Země Nezemě (2004)
Tleskám, protože věřím na víly...
Duety... když hvězdy zpívají (2009) (pořad)
Dobré leda tak na strávení reklamy na jiném programu. Vlastně ne. Dojít si na záchod a pro kafe je přeci jen lepší, než přepnout na tohle..
Tajemství Lesní země (2006) (TV film)
Celé je to na jednu hvězdu, ale plné 2 si zaslouží Vondráček za roli Pavučince.. Ten nemá chybu, usínání a houbový tanec vážně stojí za to. Otázka je, zda všechny ty "zábavné" prvky tak úplně patří do pohádky.. Nemyslím si, že děti tenhle "umělecký" počin ocení...
Anakonda (1997)
Umělohmotná záležitost, která mě dokázala uspat docela brzo.
Vetřelec vs. Predátor (2004)
... aneb když se člověk připlete tam kam nemá a myslí si, že je středem všeho a musí vše za každou cenu vyřešit a pokud možno i vyhrát.... Tenhle film jsem viděla při pátečním popíjení u známých a přesně pro tuto příležitost mi přišel film vhodný. Vsadit se, kdo vyhraje, nebo alespoň fandit "těm svým", smát se člověku, který se připletl k "souboji titánů" a prostě se bavit...
Jabloňová panna (2000) (TV film)
Karel Dobrý výborný, jinak nic moc :-(
Zvíře (1977)
Já debil, ty semetrika. Starej se laskavě o samopal, já se postarám o volant.
Líbáš jako Bůh (2009)
A víte co? Je mi jedno, kolik bylo ve filmu product placementu a že umělecky to nebylo nic moc. Ale já se bavila až do závěrečných titulků včetně. Lucka Bílá jako "romská útočnice" byla vtipná. Ten film mě dokázal rozesmát a klidně si ho pustím ještě jednou. Takže na hodnocení "odpad" sere bílej tesák a já dávám za 4*. PS pro odpůrce tohoto filmu: Na české kinematografii je krásná ta rozmanitost. Pokaždý vás nasere jinej film ;-)
Na doživotí (2007) (seriál)
Hodnocení po shlédnutí dvou dílů, tak doufám, že to zůstane stejně koukatelný...