Recenze (70)
Fáma (2000)
Ta jedna hvězdička je za to, že v tom filmu nikdo neumřel. Jinak je to překombinovaná a přepointovaná sračička, ve které hraje "Pejsy" z Dawsonova světa :-D...
Pánská jízda (2004)
Ale jinak Drunken Boomerang rulezz!
Simpsonovi - Vánoce u Simpsonových (1989) (epizoda)
Ten díl je hrozně dojemný: "Jéééé, pejsek!"
Momo (1986)
Ke stažení na webu Vesmírných lidí :-D.
25. hodina (2002)
Nějak na mě nezapůsobilo ani to fuckování sem, fuckování tam (scéna u zrcadla). Celkově mi to přišlo jako rádoby hluboký nevyvážený paskvil, ale nejhorší to taky nebylo.
Superman (1941)
Na svoji dobu jistě výborné, dnes úsměvné a svým způsobem poučné.
Ordinace v růžové zahradě (2005) (seriál)
Tak jsem včera viděl jeden díl a musím uznat: [ironie]Skvělá originální zápletka, vtip, poučení, to vše zdůrazněno věrohodnými a profesionálními hereckými výkony[/ironie]. Sečteno a podtrženo: Odpad!
Ztraceno v překladu (2003)
Netradiční neznamená vždycky dobré. Je tu sice krásně vidět, že Japonci jsou poněkud ...ehm jiní (rozuměj úchyláci), ale příběh je strašně natáhlý a nudný, přitom se nic nestane. Já vím – geniální, ale já to prostě nevidím.
Safari (2002) (seriál)
Tohle nemůže bavit ani děcka! Za přírodu jedna milosrdná hvězdička, jinak jasný odpad...